• Fru HH

Tips till alla som vill bli gravida...

En förpackning GLANDIN-25 beställd. Får väl se om ca en månad om den ger resultat Skrattande Tack för tipset iaf!

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Kan rekomendera

www.shopping4net.se

Billigt, men 45 kr i frakt om man inte beställer för över 500 kr men det finns så mycket mer där så det finns ju alltid nåt man kan beställa Skrattande Just nu samma pris som på den förra länken, då det är nersatt där...

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Vad är bidrottninggelen bra för?? Alltså vilken "del" av bebistillverkningen? Tänkte om man kan ta båda?

När kommer tvåan???
  • Fru HH
    annbom skrev 2008-04-09 11:41:14 följande:
    Jag tror att den hjälper till att förstärka ägglossningen på något sätt också, dvs att man får ägglossning, men är inte säker
    Sweetp skrev 2008-04-08 22:17:56 följande:
    Har för mig att bidrottninggelen ska hjälpa till med ägglossningen på nåt vis. Göra den mer regelbunden eller nåt... Är inte helt 100...
    Aha, så det var nåt med ÄL iaf... Som jag hade för mig, men när ska man ta dom då? Från mens till ÄL eller hela cyleln eller bara kring ÄL? Nån som vet? O kan man ta båda?
    När kommer tvåan???
  • Fru HH

Åh tack för svar! Jag tar o börjar med Apiforce idag då... Fast nu efter lunch, står nåt om innan frukost, o sen tar jag o börjar med Glandin så fort jag fått hem dom. Jag är iof på dag 4 men jag brukar ha sen ÄL dag 18-20) så det kanske jämnar ut sig Skrattande Tack för hjälpen tjejjer! *KRAMAR*

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Jag funderar över om det kanske kan ett tag innan det börjar "verka". Att det är bäst att äta dom hela cykeln, om man inte blir gravid innan alltså... Fundersam En fundering bara. Det är ju så med efamol som oxå är en fettsyra. Vad tror ni andra?

När kommer tvåan???
  • Fru HH

WOW ett till PLUS

GRATTIS Silverline!

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Jag tror att det är Folsyra och Zink det ska vara??... Fundersam

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Jag är inne på 2:a cykeln med Glandin- 25, vid ÄL märkte jag ingen större förändrig, mensen var 1-2 dgr längr, men väldigt sparsamt de sista dagarna. Som om det var en eftesläntare som ville ut... Flört

När kommer tvåan???
  • Fru HH
    liliacea skrev 2008-06-12 07:00:07 följande:
    Hmm... nu är jag riktigt fundersam. Jag hara följt den här tråden ett tag för jag tänkte ge Glandin ett försök nu, mensen kom igen och nu har vi provat 8 månader MEN så snubblade jag över det här: www.umm.edu/altmed/articles/gamma-linolenic-0...(titta under precautions)där det står att glandin 25 är direkt opassande att ta under graviditet eftersom det ökar sammandragningar mm. Då borde man ju sluta vid ÄL/ inte äta glandin alls? Tydligen gör det ju slemhinnan tjockare så ägget fastnar lättare, men om det sedan ökar sammandragningar så borde det ju bli svårare för ägget att fästa? Nån som vet nåt? Det är ju iaf ett universitet som skriver om det så det borde ju stämma..?
    Eller kanske sluta en 7-10 dgr efter ÄL då ägget fäst ordentligt Fundersam Hmmm...
    När kommer tvåan???
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...