Tips till alla som vill bli gravida...
En förpackning GLANDIN-25 beställd. Får väl se om ca en månad om den ger resultat Tack för tipset iaf!
En förpackning GLANDIN-25 beställd. Får väl se om ca en månad om den ger resultat Tack för tipset iaf!
Kan rekomendera
www.shopping4net.se
Billigt, men 45 kr i frakt om man inte beställer för över 500 kr men det finns så mycket mer där så det finns ju alltid nåt man kan beställa Just nu samma pris som på den förra länken, då det är nersatt där...
Vad är bidrottninggelen bra för?? Alltså vilken "del" av bebistillverkningen? Tänkte om man kan ta båda?
Åh tack för svar! Jag tar o börjar med Apiforce idag då... Fast nu efter lunch, står nåt om innan frukost, o sen tar jag o börjar med Glandin så fort jag fått hem dom. Jag är iof på dag 4 men jag brukar ha sen ÄL dag 18-20) så det kanske jämnar ut sig Tack för hjälpen tjejjer! *KRAMAR*
www.shopping4net.se/Haelsokost/Foer-kvinnor/Klimakterie-PMS.htm
230 + frakt (45kr eller 65kr) fraktfritt över 500 o de har ju massa andra saker oxå och det finns ju alltid nåt man behöver
Jag funderar över om det kanske kan ett tag innan det börjar "verka". Att det är bäst att äta dom hela cykeln, om man inte blir gravid innan alltså... En fundering bara. Det är ju så med efamol som oxå är en fettsyra. Vad tror ni andra?
GRATTIS småttan
WOW ett till PLUS
GRATTIS Silverline!
Jag tror att det är Folsyra och Zink det ska vara??...
Jag är inne på 2:a cykeln med Glandin- 25, vid ÄL märkte jag ingen större förändrig, mensen var 1-2 dgr längr, men väldigt sparsamt de sista dagarna. Som om det var en eftesläntare som ville ut...