Inlägg från: carmela |Visa alla inlägg
  • carmela

Tips till alla som vill bli gravida...

'Intressant tråd!!

• carmela

Nämen.. GRATTIS !!! Ni som e gravida..!! Vad är detta för dunderpiller?!? Hämtar nog hem detta redan på måndag!!

• carmela

Ja,a.. jag köpte pillrena idag... jag är från Finland o här kosta 60st något på 20 euro.. värt ett försök, -verkligen!!

gättekul att läsa att så många lyckats.. jag tror nog att jag inte har så stora chanser.. men men, vi ska i alla fall försöka.. kanske man får bra hud på handeln..

Kram till er alla!

• carmela

Lillymarleen
    LYCKA TILL !! hoppas att du int behöver äta flera "piller" !!

• carmela
    Beccan skrev 2008-04-29 12:59:27 följande:
    finns de nån list här eller liknaknde på hur många som lyckats bli gravid när de ätit dessa piller?!?
    länken dit finns på trådstartarens inlägg..
  • carmela
    Silverline skrev 2008-05-03 11:35:19 följande:
    Jag är GRAVID! Plussade precis på BIM -4. Har ätit Borago sedan 2 april så det är vårt första försök med Borago och andra försök totalt.
    [/citat]

GRATTIS!
    småttan skrev 2008-05-02 22:14:30 följande:
    [citat]
    Här dimper det ner ännu ett plus!Fick ett fint "gravid" i rutan ikväll!Har ju ätit Glandin den senaste månaden. Om jag nu blev gravid med hjälp av Glandin eller om jag blivit det denna månaden i alla fall är det ju ingen som vet, men bra känns det i alla fall!!!Lycka till alla!
    GRATTIS!
  • carmela
    ammeli skrev 2008-05-07 11:00:46 följande:
    Hej alla! det är ett tag sen jag var in här och kolla läget men ser att det är många som plussat igen GRATTIS till er alla!Vet någon hur många det är som plussat nu sen tråden starta, el har alla tappat räkningen? oj vad roligt, får fortsätta knapra glandin man blir så peppad när man kikar in här
    14 i april
    4 i maj

• carmela
    Tintene skrev 2008-05-11 20:29:31 följande:
    Grattis Gnom!!!Ingen här som lyckats med glandin/borago trots nedsatt spermiekvalite hos mannen?
    Läste tidigare i tråden att zink + Folin är bra att äta för mannen..
  • carmela

Fru HH skrev 2008-05-12 23:04:22 följande:

Jag tror att det är Folsyra och Zink det ska vara??...

ni har så rätt ! Folsyra + zink

Jag köpte Bio-Folin, samma tillverkare som Glandin 25 (Pharma Nord) + zink tabletter.
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...