Tips till alla som vill bli gravida...
Skulle kanske prova på nått preparat...har inget nu och försökt sen oktober,,,,,hoppas på -09 barn
Skulle kanske prova på nått preparat...har inget nu och försökt sen oktober,,,,,hoppas på -09 barn
Bruttsnuttan: Tack för adressen ska gå in nu o kolla lite...har inte snackat med sambo än...så jag får nog vänta me att beställa...
Har beställt nu ändå.....det kostade ju en del....så jag hoppas det hjälper
Beställde Glandin 25 igår...bara undrar från er som ätit ett tag.....finns det några biverkningar?
Tack för tipsen ang biverknigar, jag får se vad den har för biverknig på mig för jag har redan krånglig mage....käkar imodium varje dag (1-2 tabletter om dan beroende på hur min mage är)
Nu har jag med fått mina guldiga tabletter....=) frågan e om man ska ta en eller två om dagen...om det e två ska jag ta dem samtidigt?
tack....ska börja nu då!
Är på tredje dagen med Gkandin 25 tar en om dagen...känner ingenting i magen alls och jag brukar va hur känslig som helst mot allt nytt. Tar inga ÄL-tester utan går på ren chansnig....ska ha ÄL nån gån nästa vecka tror jag....så nu hoppas man på en PLUS för sonen på 3½ vil ha syskon nu....=)
Är inne på min fjärde dag med Glandin 25, men känner INGEN skillnad.....vet inte om det är gott eller ont.... ha ÄL runt den 14:e och BIM den 30:e...*Håller tummar o tår på ett PLUS*
Jag har ätit 1 om dagen sen den 4/4...har ÄL nu i dagarn o jag har tänkt o äta dem tills jag får mitt PLUS...har ju inte mått dåligt av dem så jag hittar ingen anlednig att sluta.....
hej är också nyfiken på lite pLUS.....nån mer som har fått på sistonde, själv har jag bIM i slutet av månaden