Inlägg från: Skånemamman |Visa alla inlägg
  • Skånemamman

Tips till alla som vill bli gravida...

Skulle kanske prova på nått preparat...har inget nu och försökt sen oktober,,,,,hoppas på -09 barn

• Skånemamman

Bruttsnuttan: Tack för adressen ska gå in nu o kolla lite...har inte snackat med sambo än...så jag får nog vänta me att beställa...

• Skånemamman

Har beställt nu ändå.....det kostade ju en del....så jag hoppas det hjälper Glad

• Skånemamman

Beställde Glandin 25 igår...bara undrar från er som ätit ett tag.....finns det några biverkningar?

• Skånemamman

Tack för tipsen ang biverknigar, jag får se vad den har för biverknig på mig för jag har redan krånglig mage....käkar imodium varje dag (1-2 tabletter om dan beroende på hur min mage är)

• Skånemamman

Nu har jag med fått mina guldiga tabletter....=) frågan e om man ska ta en eller två om dagen...om det e två ska jag ta dem  samtidigt?

• Skånemamman

Är på tredje dagen med Gkandin 25 tar en om dagen...känner ingenting i magen alls och jag brukar va hur känslig som helst mot allt nytt. Tar inga ÄL-tester utan går på ren chansnig....ska ha ÄL nån gån nästa vecka tror jag....så nu hoppas man på en PLUS för sonen på 3½ vil ha syskon nu....=)

• Skånemamman

Är inne på min fjärde dag med Glandin 25, men känner INGEN skillnad.....vet inte om det är gott eller ont.... ha ÄL runt den 14:e och BIM den 30:e...*Håller tummar o tår på ett PLUS*

• Skånemamman

Jag har ätit 1 om dagen sen den 4/4...har ÄL nu i dagarn o jag har tänkt o äta dem tills jag får mitt PLUS...har ju inte mått dåligt av dem så jag hittar ingen anlednig att sluta.....

• Skånemamman

hej är också nyfiken på lite pLUS.....nån mer som har fått på sistonde, själv har jag bIM i slutet av månaden

Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...