Tips till alla som vill bli gravida...
Tack för tipsen! Ska börja knapra dessa tabletter om jag inte plussar denna månad! =)
Tack för tipsen! Ska börja knapra dessa tabletter om jag inte plussar denna månad! =)
Här har ni en till som ska testa Glandin-25!!! Har "hållit på" i 1 ½ år nu och hoppas verkligen på ett +!!!!
Fick mina Glandin 25 på posten idag och svalde genast ner 2 st! Nu är det bara att invänta ÄL, om jag inte har det redan *förvirrad* Har ÄL känningar fastän beräknad ÄL ska vara på måndag!
Hur många är det som har plussat sen de började med Glandin och sen tråden startade?? *nyfiken*
Låter lovande!! =)
Jag köpte också på shopping4net, 230 kr... + lite mysig massageolja, så nu ska det köras hårt! =)
Är det någon mer än jag som fått mens liknande smärta i magen när ni börjat äta Glandin?? Antingen beror det på tabletterna eller så är det ÄL som pågått i 4 dagar nu...?? Får ni smärtor innan, på eller efter ÄL??
Jag tar 2 om dagen nu runt ÄL, sen kanske man kan minska ner till en...
Jag har haft en väldig ÄL känning den här månaden (i helgen) o jag brukar inte känna av den alls annars. Tror att det beror på Borago, fast jag började ju äta tabletterna i onsdags...