Inlägg från: Barro81 |Visa alla inlägg
  • Barro81

Tips till alla som vill bli gravida...

Tack för tipsen! Ska börja knapra dessa tabletter om jag inte plussar denna månad! =)

• Barro81

Här har ni en till som ska testa Glandin-25!!! Har "hållit på" i 1 ½ år nu och hoppas verkligen på ett +!!!!

• Barro81

Fick mina Glandin 25 på posten idag och svalde genast ner 2 st! Nu är det bara att invänta ÄL, om jag inte har det redan *förvirrad* Har ÄL känningar fastän beräknad ÄL ska vara på måndag!

• Barro81

Hur många är det som har plussat sen de började med Glandin och sen tråden startade?? *nyfiken*

• Barro81

Jag köpte också på shopping4net, 230 kr... + lite mysig massageolja, så nu ska det köras hårt! =)

Är det någon mer än jag som fått mens liknande smärta i magen när ni börjat äta Glandin?? Antingen beror det på tabletterna eller så är det ÄL som pågått i 4 dagar nu...?? Får ni smärtor innan, på eller efter ÄL??

• Barro81

Jag tar 2 om dagen nu runt ÄL, sen kanske man kan minska ner till en...

• Barro81

Jag har haft en väldig ÄL känning den här månaden (i helgen) o jag brukar inte känna av den alls annars. Tror att det beror på Borago, fast jag började ju äta tabletterna i onsdags...

• Barro81
    Emmmmmsan skrev 2008-04-22 11:38:04 följande:
    Kanske dum fråga...men kan glandin 25 skjuta fram ägglossningen? Har alltid haft utslag på dag 11-12 på äl sticka men inte fått det ännu på dag 14.Har väldigt regelbunden mens.
    Jag fick ÄL precis på dagen som jag hade räknat ut, men det kanske är olika för alla.
  • Barro81
    Lindizzi skrev 2008-04-30 12:23:10 följande:
    Har ätit Glandin i 3 dgr nu och har sån brännande värk i magen, hoppas det går över!! Testat neg på ältest mån, tis och idag så väntar o hoppas...
    Jag hade också värk i magen innan ÄL när jag började äta Glandin. Hade ont i 4 dagar och på 5 dagen visade ÄL stickan positivt. Nu har jag börjat på liknade värk igen och befarar att mensen är på väg, har BIM på måndag.
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...