Tips till alla som vill bli gravida...
Jag skulle fokusera mig på vikten och tänka blir det så blir det. Även en mindre viktminskning kan göra att det blir lättare att bli gravid.
Jag skulle fokusera mig på vikten och tänka blir det så blir det. Även en mindre viktminskning kan göra att det blir lättare att bli gravid.
Man behöver väl inte berätta allt, frågar han så är det ju bara för att du ska må bättre Min är lika skeptisk och jag undrar hur jag ska få i honom mera zink som jag hört ska vara bra för simmarna. Någon som har bra fåd för det?
Inte en chans att han skulle gå på det. Jag behöver råd på vilken mat jag ska laga så jag lurar i honom zinken
Tack! Då vet jag att vi har ganska bra kost för den sakens skull förutom ostron så klart
Jag undrar hur mycket b6 det är i glandin25?
Jag menade ju omega6, är lite vinsig idag
Jag säger att jag äter det för att jag mår bättre och det köper han. Skönt att höra att det är fler män som är väldigt anti mot "kurer". Jag har precis fått min första mens efter MA och ska sticka iväg och köpa Apriforce, hoppades att jag var gravid igen men icke sa nicke
Vi försökte inte alls utan jag blev gravid av misstag, hade en extra ägglossning troligtvis. Nu är jag helt fixerad vid att bli gravid och vill bli det på en gång. Jag har åldern emot mig så jag försöker alla knep som finns
Jag tror att den hjälper till att förstärka ägglossningen på något sätt också, dvs att man får ägglossning, men är inte säker
Jag vet inte, men sist så tog jag dem till jag testade positivt. De piller jag hade kvar gav jag till min kompis.
Det borde inte spela någon roll jag blandar hej vilt med piller
Fru HH skrev 2008-04-09 11:43:25 följande: