• Sweetp
    MammaSusan81 skrev 2008-04-02 13:42:50 följande:
    japp den är det
    Toppen. Då sluter jag mig till gänget som shoppat Glandin 25 då
    Har ÄL till helgen och hoppas på snabb leverans...
  • Sweetp

Nu har jag fått min ask med Glandin 25...

Hur ska jag ta dom nu då? Som det står på asken 1-2 om dagen. Eller på nåt annat vis?

Man vill ju göra rätt och riktigt

• Sweetp
    Sessis skrev 2008-04-08 12:05:03 följande:
    jag va på hälsokosten och pratade med damen som jobba och frågade om den " guldiga kartongen" men hon visste inget ang att bli gravid så hon gav mig en Honung som heter Eriks Bikraft me Bidrottningsgele, Pollen som kvinnor brukade pröva när dom hade "svårt att få barn"... Kostar 59 kr och funkar även på killar.. har testat den i en vecka nu men märker iget! vet bara att de e OTROLIGT SÖTT att käka den 3 ggr om dan... LYCKA TILL ALLA =)
    Vill bara tipsa dig om att bidrottninggelé finns i kapslar. Om du skulle tröttna på det söta menar jag... Apiforce heter det då och du köper det på hälsokosten

http://www.naturligt.se/website1/sd_page/2/1/index.php?
    Jobbar på en 09:a
  • Sweetp

Är inne på min 5e dag på Guldasken och jag mår hur bra som helst. Ingen magknip eller gaser. Men så är jag ju van med det sedan tidigare då jag har IBS. Kanske beror det på det?

• Sweetp
    Fru HH skrev 2008-04-08 17:46:35 följande:
    Vad är bidrottninggelen bra för?? Alltså vilken "del" av bebistillverkningen? Tänkte om man kan ta båda?
    Har för mig att bidrottninggelen ska hjälpa till med ägglossningen på nåt vis. Göra den mer regelbunden eller nåt... Är inte helt 100...
  • Sweetp
    Fru HH skrev 2008-04-09 11:43:25 följande:
    Aha, så det var nåt med ÄL iaf... Som jag hade för mig, men när ska man ta dom då? Från mens till ÄL eller hela cyleln eller bara kring ÄL? Nån som vet? O kan man ta båda?
    Har för mig att man ska ta dem från och med mensens första dag och fram till ÄL... Å jag tor inte att det finns någon anledning till varför du inte skulle kunna äta Glandin 25 och Apiforce (bidrottninggele) samtidigt... Det enda man väl bör tänka på är att bidrottninggelen ska man sluta med vid ÄL, Glandin 25 kan man fortsätta äta... Som jag har förstått det iaf
  • Sweetp
    Bebis09 skrev 2008-04-12 11:04:43 följande:
    Här har man också beställt detta mirakelpiller Hoppas det ger effekt också!Försökt i snart 1½ år vi också och vi LÄNGTAR efter en till!! Ska dessutom SPOLAS bara mensen kommer, har sett spår av fanskapet så hon kommer nog, ovälkommen som alltid! Beställde mina glandin idag + royal jelly så nu jäklar...Ska HA en bebis januari-mars nästa år det är bara så!
    zingo74 skrev 2008-04-12 11:58:12 följande:
    Har också inhandlat Glandin25! SKA ha ett plus nu efter att ha försökt drygt ett år och haft ett MA.Jag ska också spolas på måndag, kanske "rensar" lite eller nåt....
    *Nyfiken* Spolas? Hur går nåt sånt till?
  • Sweetp
    mmelody skrev 2008-04-13 12:33:02 följande:
    hihi okej aa jag äter en om dagen.
    Jag kör 1 varannan dag och 2 varannan dag Funkar bra för mig...
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...