• myso

Tips till alla som vill bli gravida...

Enira skrev 2008-04-01 13:06:45 följande:
    Ok hon sa att det är för att bygga upp kroppen på en eventuell graviditet...
    Kan säga att efter min operation så sa min BM att jag skulle fortsätta att äta folsyratabletterna för att de kan öka chanserna till att bli gravid igen.. 
  • myso

Hallå på er! Undrar bara vad som menas med speciella behov som det står på förpackningen? Glad

• myso

Jo precis vad jag tänkte me, men det verkar som att alla här bara knaprar en! Glad

MiAmore skrev 2008-04-02 11:51:30 följande:
    När man vill bli gravid kanske? *flinar*
  • myso
    MiAmore skrev 2008-04-02 11:58:07 följande:
    Mina planer är att börja med att knapra en om dagen (när dem nu tänkt dyka upp.. *morrar otåligt o tjurigt*), sedan gå över till att käka två from. den dagen jag beräknar ha Äl, och 1-2 dagar efter Äl. Sedan efter det har jag inte bestämt mig hur jag ska göra. Trappa ner till en om dagen igen, eller sluta helt, med dem?
    När beställde du dom? Jag beställde i fredags o fick dom igår..
    Jo jag vet inte heller riktigt o eftersom jag inte har nån som helst aning när jag har ÄL eller BIM efter op så det får bli en om dagen tills vidare då..
  • myso
    MiAmore skrev 2008-04-02 12:13:11 följande:
    Jag beställde dem igår, vid 12:30 tiden, så jag veeeet, det var inte så längesen jag beställde dem.. *skrattar* Men är man otålig så är man.. Jag har "halvkoll" på min Äl.. hehe.. Får man fråga vad det är för op du gjort?
    Opererades för ett utomveds i vecka 11. Det var för 4 veckor sedan och ingen mens i sikte än Ledsen...
  • myso
    MiAmore skrev 2008-04-02 12:29:45 följande:
    Jaha.. Usch då.. Sa läkaren något om hur lång tid det brukar ta för mensen att komma igång igen?

4-6 veckor, så det är väl bara att vänta antar jag..är ju sådär kul..

Det luriga är att jag haft mensvärk till och från i ca 2 veckor nu Ledsen

• myso
    Nuttans Mamma skrev 2008-04-02 12:35:54 följande:
    I denna tråd kommer jag hänga ;) Å ni kommer inte märka av er så möe.. ska bara tjuvkika hur många som plussar, massor hoppas jag, kanske värt att testa ;) Visst köper man dem på www.naturlivs.se ?
    Japp, där köpte jag mina iaf..
  • myso
    MiAmore skrev 2008-04-02 12:58:46 följande:
    Jo tack.. Just som man tror att man känner den, så gör den något konstigt.. *ler smått*

Såg på BIM-listan att det är ditt 12:e försök nu.. Får hoppas att pillrerna fixar detta nu då Flört

Har du några barn sen innan? Nyfiken som man är..

• myso
    MiAmore skrev 2008-04-02 13:23:50 följande:
    Japps, vi är inne på vårt 12:e försök nu.. Lite lagom frustrerande så där, så jag hoppas SÅ att dessa piller ska fixa det *ler*Nej vi har inga barn sedan innan
    Håller tummarna här då Flört
  • myso
    Sweetp skrev 2008-04-02 13:40:54 följande:
    Är det denna produkt ni pratar om?www.naturlivs.se/product_info.php&pr...Bara så man vet att man köper rätt
    Ja d är den..
    Nuttans Mamma skrev 2008-04-02 13:41:12 följande:
    Får man det på faktura?
    Du kan välja själv hur du vill betala...
  • myso
    MiAmore skrev 2008-04-09 18:23:55 följande:
    Jag hade inte tänkt börja äta två om dagen förens på fred egentligen (räknar med att ha Äl på lörd eller sönd), men funderar nu på att börja käka två om dagen redan imorgon.. Vad tycker ni tjejer?
    Bara att köra på tycker jag.. Jag tar bara en för jag tycker väliteännu att jag har några speciella behov,eftersom jag blivit fort gravid innan, vi får väl se om jag behöver öka på t 2! Tycker att du kan ta 2 om du inte mår dåligt av d..
  • myso
    Bebis09 skrev 2008-04-21 09:44:31 följande:
    ni verkar va riktigt tajta och inte ser till nya som kommer
    Du är jättevälkommen!!!
  • myso

Har en liten fråga om äl.. ni som har känningar, vad känner ni? Glad

• myso
    Bebis09 skrev 2008-04-21 09:51:27 följande:
    TackBara det att jag skrivit flera gånger men aldrig fått nån responsHar frågat som tex hur många tabletter om dagen ni tar? Kan man ta det även efter ÄL eller ska man sluta efter ÄL? Osv Jag tog min första glandin tablett alldeles nyss...
    Jag började med en om dagen för att känna av den lite, men nu efter BIM så har jag börjat med 2..
  • myso
    ÄrtaMärta skrev 2008-05-08 15:26:03 följande:
    Spännande =)Ngn som fått kraftigare värkar kring ÄL sedan glandin?Jag har riktiga smärtor , mkt värre än innan.
    Absolut! Och mensvärken ännu värre!
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...