Inlägg från: Bellis77 |Visa alla inlägg
  • Bellis77

Tips till alla som vill bli gravida...

hmmm det e ju helt klart värt att testa. Har försökt i ett år nu... lite extra tillskott till alla andra vitaminer kan väl aldrig skada. Skickar sambon till hälsokosten imorgon, ha ÄL om några dagar så det e lite bråttom ;)

ღღღ Mamma till underbara Melanie men längtar efter ett syskon ღღღ
  • Bellis77

almafa - gud va roligt! Tänk vilken vilja ni har ändå, köra 10 mil.

Min älskling där hemma tycker väl att det är lite halv besvärligt allt det här. Jag är lite mer desperat än han känns det som. Tänkte köra med ÄL-test denna månad men överger nog det just nu. Glömmer av att testa och det blir sån stress. Vi får "mysa" varje dag istället så lär vi ju nog pricka in den ändå. Nu ska jag ta mig ner till hälsokosten och inhandla Gladin25.

• Bellis77

Nu har jag handlat, de hade ingen Glandin-25 men de rekomenderade Borago Jamsrot istället. Sedan pratade han på om Nattljusolja också men det får vänta. 229:- kostade den, 120 kapslar. Har redan tagit första tabletten. :)

• Bellis77

Antar att alla kanske redan har koll på det där med att killen ska äta zink och folsyra han också. Min sambo var där idag för att köpa folsyra till mig och då viskade tanten  att det är bra för killen också, även folsyra. Det får simmarna att simma lite bättre sa hon Flört
    Ni kan ju tänka er min sambos min... stackarn.
    Så nu är det folsyra och zink för mannen och jag äter folsyra, mulivitamin, borago och rosenrot. Värsta piller fabriken här hemma

• Bellis77

Hej tjejer!
    Har ätit borago jamsrot i en vecka. Har märkt att jag blivit mer kissenödig än tidigare. Springer stup i ett. Någon som märkt av det?

Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...