Inlägg från: AlexandraK |Visa alla inlägg
  • AlexandraK

Tips till alla som vill bli gravida...

Kalla mig trög... Men man ska alltså äta båda pillerna? Både baragoolja o glandin-25? Dvs kombinationen är bra för bebisverkstan.

• AlexandraK

*idiotförklarar mig själv*

De var alltså Glandin man skulle käka som innehåller baragoolja. Trodde de va två olika saker.

• AlexandraK

Stina den fina skrev 2008-04-01 13:53:48 följande:

Måste erkänna att jag känner mig lika dum som dig Alexxia, för nu blir jag oxå osäker. Alltså jättenattljusen är ju samma som Glandin enligt min butik. Men nu undrar jag om jag ska gå å köpa den där Baragooljan eller om att det är att den finns med i de andra...Ursäkta oss tröga töser men jag fattar ej....Någon som kan tydliggöra det hela!?
    Jag ringde hälsokostaffären o frågade om dom hade Glandin 25 OCH baragoolja eftersom det tydligen skulle vara bra om man ville bli gravid. Då sa han "Ja, vi har Glandin och den innehåller baragoolja".

Om dom säger till dig att jättenattljusen är detsamma som Glandin så borde ju baragoolja också finnas i den. =)
  • AlexandraK

Vill bara tillägga en sak. 300 kr kan tyckas vara mycket pengar att lägga på pillerna. MEEN... Är det så konstigt egentligen att dom är dyra (jag tyckte inte de va så billigt...) med den översnygga guldasken dom ligger i! Undra om dom varit 50 kr billigare om dom legat i en vanlig förpackning?

• AlexandraK
    Sockret80 skrev 2008-04-03 21:39:15 följande:
    Hej Alla pillerknaprare!Har också lurat i kulisserna på denna tråd, samtidigt som jag är ny på sidan, handlade mina guldtabletter idag och dom har landat där dom skulle! Lite roligt i hälsokost affären idag för kvinnan innan mig handlade samma sak, vi log ett pillemariskt leende till varandra i förbipasserandet. Lycka till alla!
    Hon har säkert varit inne i denna tråd!
  • AlexandraK
    mmelody skrev 2008-04-07 22:40:25 följande:
    men vill man verkligen ha ett barn, så är inte 250 spänn (eller va de nu kostar) dyrt !
    Men vi ska nog inte vara så säkra på att det fungerar. Kanske på någon - men absolut inte alla. Då är 300 kr kanske mycket pengar att ha lagt på "ingenting".

Men det behöver vi inte dra upp i denna tråd.

Här stöttar vi varandra o håller tummarna åt varann!
  • AlexandraK

vad konstigt. jag brukar inte ha finnar - men har fått två. hmm... men de känns som om de kvittar.

Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...