• leia83

Tips till alla som vill bli gravida...

Jag beställde igår. När skulle man börja ta dom?? innan äl eller efter ???

• leia83

ok...då börjar jag så fort jag har fått dom. tack för tipset

• leia83

Jag har bim nu 4/4. Så jag får se om det har tagit sig utan dom eller ej. Lägger upp min nya bim sen om jag inte plussar *hoppas*

• leia83

Jag började på glanding 25 för 5 dagar sedan, enligt beräkning ska jag ha äl idag men känner absolut ingenting av den som jag alltid brukar göra.
    Hoppas så på att dessa piller ska funka, har försökt aldeles för länge nu.
    Har precis klarat av ett dunder bröllop, det hjälpte inte att tänka på något annat blev inte gravid ändå
    Så nu jäklar. Funderar på att äl testa idag bara för å se om mina uträkningar stämmer.

• leia83

YES!! den gav dunderutslag. Trodde inte jag hade äl denna gången. Hmmm hur göra nu.. vi sexade igår, borde vi ha det nu varje dag ett tag eller ska vi köra på varannan dag? Härligt att något funkar i alla fall

• leia83

Tycker det är lite märkligt att jag har fått jätte mörka bröstvårtor vid äl, har aldrig fått det innan...varför har jag det?? någon som känner igen sig?

• leia83

ha ha ha . jag sitter å väntar på att han ska komma hem, han går inte säker idag

• leia83

Jag beställde mina på nätet. Sök på Glandin på google så kommer det upp en massa.

• leia83

Nu har man gått på glandin i en vecka ungefär....ååååh vad jag hoppas att det funkar denna gången.

• leia83

Bim+2 här e det nu. Brösten slutade ömma på BIM dagen för att börja isa på kvällen och när jag vaknade dagen efter var dom stora och stenhårda igen. Hmmmm. Brukar alltid bli som vanligt dagarna innan mens. Någon som fått mens som upplever att kroppen beter sig annorlunda med glandin? Kanske har med det och göra och ingen bebis för mig.

• leia83

Verkar inte bli nåt denna gången heller. Testade minus nu på kvällen. Mannen tyckte sig se en svag skugga, men inte jag. Har inte fått mens än och har pissat som en galning hela dan. Ja ja glandin funkade i alla fall inte på mig

Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...