Inlägg från: Familjen Ekstedt |Visa alla inlägg
  • Familjen Ekstedt

Tips till alla som vill bli gravida...

Jaha.. jag det kan man ju prova... ska bli intressant att följa detta. Finns det en BIM tråd på detta?

Ja det finns det ju ser jag längst upp..
    Änmäler mig direkt.. :)
    Nu ser jag fram emot en nu runda, vilket jag inte gjorde igår,,,

• Familjen Ekstedt

Jag fick mens i går och började äta dessa i dag..
    Vet inte hur länge innan man bör äta tills det är ute i systemet fullt ut.
    Men andra hälsokost tabletter tar det 2-3 veckor inna det är ute i systemet..

Testa veta ja.. Vi har ju båda försökt ett tag så allt värt att testa :)

• Familjen Ekstedt

Jag har förpackningen framför mig...
    Du ska 2 var dag.

Visst dom är inte gartis.. men 300 :- för en garviditet betalar jag gärna :) Isället för 40 000 hos en läkare..
    Där är 150 i en kartong - 300kr så så då räcker de ju lite mer än 2 månader.. så säg 150 kr is tället för en månad så låter det inte så dyrt :)

• Familjen Ekstedt

Du är inte ensam.. jag har inköp den helgen jag har Äl enlig FL så jag vet i fan hur jag ska göra. mannen får helt enkelt ta sig till mitt hotel om det infaller den dagen :) Nej skämt och sido.. Jag hoppas att den skjuter på sig för oftast får jag utslag dag 16 på ÄL testen. ELLER får jag åka hem och strunta i att sova på hilton den natten och äta äcklig frukost på tåget i stället

Toppenloppan skrev 2008-04-01 10:48:35 följande:
    Vill oxå tack för tipset, hoppas hitta pillerna i Häsokostaffären idag och börja knapra!Vill bara tillägga att det är helst UNDERBART att följa alla era andras försök, funderingar och (tyvärr, tyvärr...) förtvivlan. Man känner sig inte lika ensam i den här "galenskapen". Förstår precis beslutsamheten att köra 20 mil, varje gång mensen kommer kollar jag i kalendern när nästa ägglossning bör vara och ser om det krockar med några andra planer! HUR blev det egentligen några bebisar innan alla dessa tester?? Eller är det så att vi är så vana vid att kunna kontrollera allt nu för tiden att det är därför vi stressar och kämpar så???
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...