Tips till alla som vill bli gravida...
Åhhh, måste testa det här !!!! Har försökt länge, länge !
Åhhh, måste testa det här !!!! Har försökt länge, länge !
Nu har jag oxå beställt glandin 25 !!! Har ett humör som... (ja ni förstår nog) strax före mensen så kan det hjälpa till där då så är det ju ett + men hjälper det till annat (bebis) så blir jag LYCKLIG ! Får ju antagligen det med posten på Måndag så då börjar jag att knapra *ler* kram kram o lycka till !
åhhh hoppas mina har kommit på posten idag !!! vill börja äta detta mirakel medel NU
åhhhhh ! Jag vill ha ett + !!!!
äter glandin-25 nu, 2st varje dag, men har inte ätit dem så många dagar o hade ägglossning igår eller förrgår, hoppas att de hinner hjälpa till lite.
kram till er alla ♥
Jag mår inte dåligt av dem, tar dem (2st just nu) med frukosten.
Har inte märkt några bieffekter !
...så jag bara sitter här o hoppas
jag tycker oxå min hy är bättre...
Jag har ätit två om dagen nu, men det är för att jag började lite sent med dem, samma vecka som äl.
Ska sedan gå över till o äta 1 om dagen (om jag inte får ett fint litet + ...hoppas! ) fram till nästa äl. Speciella behov kan ju stå för tex. den tid man annars brukar ha endel pms-besvär. Men det här är bara hur jag tänker göra.
Själv mår jag bra av tabletterna, tar dem med min frukost, då blir de inte så ensamma nere i magen.
kram o lycka till ♥
Skönt att läsa, blev lite fundersam o nervös !
Jag äter glandin -25 o vitaminer med folsyra.
kram o trevlig kväll på er därute
Grattis didofido ! Det verkar bli bebis för er ju *ler*
Jag ser oxå två streck !
Åhhhh GRATTIS !
Åhhhh, ikväll ska jag ta tempen när jag kommer hem från jobbet... Har aldrig testat det, men jag vet vad jag har för vanlig temp annars. Känns som att det kan vara något på gång...