Inlägg från: Midsommarafton 77 |Visa alla inlägg
  • Midsommarafton 77

Tips till alla som vill bli gravida...

Jag har provat tabletter med samma verksamma ämne som Bisolvon, men blev inte gravid.

De här tabletter som du beskriver kommer jag att åka och köpa SENAST imorgon. Just nu har jag min mens och behöver ju äta Glandin 25, då jag har ägglossning.

Tack för tipset! Vi har försökt i ett år nu och vill ha en liten.

• Midsommarafton 77

Vi jobbar på som vanligt i våra jobb. Vi letar hus, men inte hittat något som vi vill köpa. Vi har sex varje månad och försöker att inte tänka på bli emd barn hela tiden. Fast det är inte så lätt, för tiden går och jag blir ju 31 och han 35 senare i år. Längtar så att få gå med stor mage. Kommer att bli en efterlängtad unge och första barnbarnet till mina föräldrar och hans mamma.

• Midsommarafton 77

Som sagt jag mår så bra av att äta Glandin25 och hållit på i 35 dagar och 1 om dagen. Kan säga att min hy blivit så len och mjuk i ansiktet Glad. Hoppas på pluss i nästa vecka.

• Midsommarafton 77
    Svar på #1259
    Man kan även äta Glandin25 / Borago då man är gravid, för jag har märkt att min hud blivit så mycket bättre sedan jag började käka dessa piller.
  • Midsommarafton 77
    Svar på #1287
    Tycker att du ska fråga din läkare angående detta. Naturläkemedel är också en form av läkemedel och kan faktiskt påverka kroppen tillsammans med läkemedel som läkaren ordinerar.
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...