• Dista

Två sena missfall, varför?

Sälka skrev 2008-03-26 10:49:10 följande:
    Hej!
    Stackars, stackars dej! Jag har fått missfall i v.26, nyligen i v.12 och flera i v7-8. Har en dotter som föddes för tidigt, ett mirakel! Nu ska man äntligen göra en utredning! Man misstänker att det är min hjärtformade livmoder som ställer till problem. Vet ej var du bor men jag ska gå på Sophiahemmet i Stockholm hos Claes Nordlander. Han verkar mycket sympatisk. Men se till att bli utredd!
    Ta nu väl hand om dej. Gråt, var ledsen, se till att få sjukskrivning. Ät bra mat, promenera, och försök på alla sätt samla ny energi. Jag har använt mycket alternativa behandlingar, såsom healing, massage och så tränar jag qigong för att orka...
    Kramisar till dej!
    Hej, Ditt inlägg är ganska gammalt men jag skulle jättegärna vilja veta hur det har gått för dig. Jag fick missfall v. 12, v. 6, v.6 och nu senast i vecka 16.. är remiterad på utredning på sofia hemmet och har fått veta att jag har en hjärtformad livmoder somman vill utreda. Vill gärna veta hur det gått för dig med samma problem. Hur gick utredningen till? kunde de åtgärdas?
Svar på tråden Två sena missfall, varför?