Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf
    Leija skrev 2008-03-26 04:39:49 följande:
    Brukar inte bli det =)Iofs har jag 3 barn och vi bor 7 pers i en 3:a just nu och det brukar bara vara en som får magsjuka, tror man blir typ över hygienisk när man bor tight ;oP
    Oj, 7 pers Hur kommer det sig?
  • Fluffguf
    Leija skrev 2008-03-26 04:45:37 följande:
    Ska flytta till hus, men vi renoverar, spar pengar o kör compact living för att spara pengar några månader =)
    Aha, smart! Mamma kände en familj som gjorde så, men de bodde fem pers och en schäfer i en husvagn, kanske lite väl trångt?
  • Fluffguf
    Leija skrev 2008-03-26 04:51:24 följande:
    haha, ja liiiite trångt.Vi har ju 3 rum att sova i, och rummen är stora så det funkar perfect.(vi har två stora hundar oxå ;oP men dom tar inte så mkt plats)
    Tja, det mesta går väl om man bara vill Men det är ju bara en period...
  • Fluffguf
    Leija skrev 2008-03-26 05:12:47 följande:
    Näää, ringde o sa att jag blir hemma idag!Det är bara praktik iaf, men men... =(varit uppe ett bra tag nu, fick ju sanera halva lägenheten.Hon var ju tvungen att LÄGGA sig i vår säng när hon var full av spya oxå, mmm...
    Nej jag tänkte väl det, inte kul för någon om man jobbar efter att ha torkat spyor halva natten
  • Fluffguf
    Em00 skrev 2008-03-26 23:57:56 följande:
    ska försöka komma någorlunda tidigt i säng inatt, ävenom jag vet att det inte blir så..Nu sitter jag och käkar lite,sen ska jag ut på en promenad (gillar nätter..)och sen.. mja..
    Hur vågar du gå ut mitt i natten
  • Fluffguf
    Em00 skrev 2008-03-26 23:59:46 följande:
    bor i ett litet ställe,det är lugnt här i veckorna..iofs på helgerna också.. =)känner att jag måste ut och rör mig,depp, blää
    Okej, det är väl skillnad på var man bor antar jag... Jag bor i en förort till gbg och går inte ut på natten om jag inte måste
  • Fluffguf
    Em00 skrev 2008-03-27 00:03:15 följande:
    jag skulle nog inte heller våga det om jag bodde i nån förort..det är ganska läskigt.. =)
    Ja, det händer mycket här... för ett tag sedan blev en man knivskuren utanför vårt hus. vi hörde hur någon ringde på 03.00, men vi öppnade inte. men på morgonen var det blod på golvet i trappen...
  • Fluffguf
    Häxan Jia skrev 2008-03-27 00:08:06 följande:
    Åhh vin hade vart gott.. ja dricker saft
    Ja, det är inte dumt!
    Em00 skrev 2008-03-27 00:08:25 följande:
    Oj, uh =O Det värsta som jag tycker är välen överfallsvåldtäkt..dock på andra sidan "byn".. Vi har väl lite invandrare och knarkare och sånthär.. men dom håller sig oftast inne den här tiden..Brukar som mest se ett par-tre bilar så.. =)
    Tja, man kanske borde flytta till nåt ställe där inte affären blivit rånad typ 10 ggr på ett år... men jag trivs här
  • Fluffguf
    Häxan Jia skrev 2008-03-27 00:39:57 följande:
    Ähh affärer blir väl inte rånade där du bor
    Jo, typ en gång i månaden Ett tag satt det skyltar på hemköp att man inte fick fråga personalen om det för att det var så jobbigt för dem...
Svar på tråden Nån som e vaken?