Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Nån som e vaken?

Robinsyster skrev 2008-03-26 03:44:54 följande:
    närhet... shit vad man saknar det direkt man blir singel. man uppskattar inte det man har förän det är borta.men shit vad skönt det är att vara ensam
    Nej så är det absolut! Men det går jui perioder också när man har ett förhållande. Det är också lätt att glömma när man är singel
  • Fluffguf
    Em00 skrev 2008-03-26 03:44:58 följande:
    ookej.. det blev visst uppskjutet lite..Nån (läs: min mamma) hade lagt en skinkskiva på golvet,till katterna, som dom inte käkat upp.Ska leta reda på nåt att sätta som lock på colaburken..Tänder en lampar, tittar av nån anledning ner pågolvet och ser.. nåt svart.. som rör sig.. fy i helvete!På med fler lampor, 100tals (kändes det som) myrjävlarsom invaderat den där stackars skinkbiten!!Så lite panik.. fundera på att ta nåt att sätta över dom..men så.. jaa! dammsugaren! leta reda på alla delar,4 stycken, i med vatten i den där grejen (vi har en såndärdammsugare som man ska ha i vatten i, där skräpet hamnar. Istället för påsan) fast med slangen och så igång med dammsugaren.Usch! Dom var ju i halva jäkla köket.. så äckligt!Så.. nu måste jag fan varva ner lite innan jag kan lägga mig =PLägger ut bilder senare idag, pallar inte titta på dom inatt,då kan jag inte sova.. haha!
    Åh fy!
    Robinsyster skrev 2008-03-26 03:49:58 följande:
    jo, fast inte här. Är nybliven singel, så har alla känslor om båda världarna Hade fått några korta kommentarer imorgon bitti om sambon vetet att jag suttit halva natten vid datorn. hehehevad gör att du är uppe inatt då?
    Skönt att ingen kommenterar då
    Jag kan inte sova helt enkelt, själv?
  • Fluffguf
    Em00 skrev 2008-03-26 03:58:03 följande:
    Uuuh, fy 17 =O =/Myror, kryp, är INTE trevligt alltså..Förrförra sommaren när jag låg i sängen,så kände jag nåt röra sig mellan armen och madrassen..Lyfte på den.. och där var en tvestjärt!Jag HATAR tvestjärtar, jag har tvestjärtsfobi.Usch! Det var inte trevligt.. =P
    Åh vad hemskt! En gång kröp en spindel på min kudde, jag gick inte in i mitt rum på flera dagar
  • Fluffguf
    Robinsyster skrev 2008-03-26 04:02:16 följande:
    Fluffguf - jag hade inlämning på tenta idag så har suttit uppe massor med nätter och pluggat sista veckan. När jag kom hem idag sov jag 4 timmar till fyra tiden så nu är jag Inte sugen på att sova. men kanske är dags snart...Så jobbigt när solen börjar gå upp...
    Jag förstår! Hur gick det på tentan då?
  • Fluffguf
    Em00 skrev 2008-03-26 04:06:09 följande:
    Okej, för er som pallar så ligger dom 3 myrbildernaunder Starka bilder nu..tror jag, om det blev som jag ville =)fattar inte riktigt hur det funkar på fl =Pburr *ryser*
    Åh fyyy Förvånad
  • Fluffguf
    Robinsyster skrev 2008-03-26 04:11:34 följande:
    senare år svenska.
    Okej...
    TuvaLi skrev 2008-03-26 04:11:34 följande:
    Åh är det fler som inte kan sova?? Jag väntar barn o är i v. 16. Blev heltidssjukskriven förra veckan pga värk i kroppen. (har det sen tidigare men det blir värre å värre o jag har jätte stora problem med mitt bäcken) så jag vaknade halv 4 idag i hade ont, kunde inte sova...Så här sitter man å surfar o surfar o väntar på bättre tider,. Har kokat lite te.KramiZ
    Vi är ett gäng
  • Fluffguf
    Em00 skrev 2008-03-26 04:14:24 följande:
    Blää.. och jag som äntligen kommit till där det börjar hända saker i 1408 (Läser novellsamlingen där den finns med)..Nån som vet om den är äcklig?Eller ska jag nöja mig mer myr-äcklet? =P
    Ingen aning!
Svar på tråden Nån som e vaken?