Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Nån som e vaken?

Laminie skrev 2008-03-25 05:20:16 följande:
    Shit, vad duktig du var i skolan! Jag vill plugga på Stockholms Universitet. Varför vill du bli apotekare?*Nyfiken*. Vad har du för planer idag förresten? Såg att klockan börjar bli morgonSjälv ska man plugga samt till bibblan.
    Jag ville bli något inom vården, men jag tålde inte blod Jag tycker att läkemedel är spännande, så det fick bli det...
    Hur valde du?
    Jag vet inte vad jag ska göra idag, inga direkta planer... Kanske ta en promenad eller något. Själv?
  • Fluffguf
    Laminie skrev 2008-03-25 05:54:21 följande:
    Jag har alltid haft intresset för ekonomi, en bra utbildning att ha med sig ifall man ska starta eget en dag. Nä...nu måste jag göra lite nytta. Förstår inte hur jag ska orka med alla ärenden idag baraHoppas du får en fin dag, när ska du lägga dig idag? Ikväll?
    Ingen aning, jag får se hur länge jag orkar vara uppe
  • Fluffguf

Jag somnade vid 8 i morse och sov till halv 3 ungefär Fundersam

• Fluffguf
    Em00 skrev 2008-03-26 02:31:12 följande:
    ibland är jag såå glad att jag inte har barn =) =P
    Jag med, jag ska aldrig ha några
  • Fluffguf
    Em00 skrev 2008-03-26 02:38:29 följande:
    hahaha, det bästa är att lånavänners barn som man kan lämna tillbaka efteren natt ;P
    Ja, det är perfekt ju! Eller hälsa på hos någon som har barn och leka lite, men gå när man tröttnar
  • Fluffguf
    Häxan Jia skrev 2008-03-26 02:54:04 följande:
    hehe de hade inte jag heller tänkt, men livet blir ju inte alltid som man tänkt heller
    Nej, så är det!
  • Fluffguf
    Robinsyster skrev 2008-03-26 03:10:20 följande:
    jisses, är inte ett dugg trött. Borde absolut lägga mig nu. Kommer bli jobbigt när grannarna börjar stöka imorgon bitti...
    Har ni så lyhört
  • Fluffguf
    Robinsyster skrev 2008-03-26 03:18:17 följande:
    Ja... Galet!men det är en 4a, omgjort till trea och etta. Så det är inga riktiga väggar.Jobbigt ibland.De har småbarn... hehe som väldigt ofta skriker. (hade ingen aning om att barn skriker så mycket, hua. blivit avskräckt)
    Aha, då förstår jag! Vi har också otroligt lyhört inne i lägenheten, man kan inte prata i ett rum utan att allt hörs i det andra...
  • Fluffguf
    Robinsyster skrev 2008-03-26 03:37:42 följande:
    nä, jag sitter och lyssnar på skit bra musik, men väldigt tyst så klart.Tråkigt att vara singel och inte ha någon att krypa ner hos, sitter hellre uppe nu!
    Jag har någon att krypa ner hos, men han sover så det är inte så mycket att ha ändå
Svar på tråden Nån som e vaken?