Nån som e vaken?
dessvärre vaken....
mmm..jag har en tendens att klippa luggen själv mitt i natten...sen när jag vaknar är den alltid extremkort och sned...hehehe
dessvärre vaken....
mmm..jag har en tendens att klippa luggen själv mitt i natten...sen när jag vaknar är den alltid extremkort och sned...hehehe
*garvar* ..tur att du gick, så du slapp vakna med luggen uppe i hårfästet.
Jahaja..fler med underliga gäster..igårnatt vaknade jag av att någon tryckte ett finger(?) mot min rygg så det gjorde tväront.
Fast bästa beviset var för många år sen. Jag visste att det fanns en liten individ i huset, och några hade t.o.m. sett den.
Men en natt så böjer sig någon över mig och biter mig i ryggen..HÅRT!! Jag blev blixtvaken och så ARG..trodde sambon busade, men han låg och snarkade vänd åt andra hållet. Jag gick upp och kollade i spegeln, och där var ett fult knallrött tandavtryck från en liten mun...då väckte jag sambon som fick bli vittne.
Det kändes som om någon gjorde det för att busa elelr nåt, så ja..det var lugnt ändå. Men jag är van med dom här grejerna och dom skrämmer mig inte, men ibland säger jag ifrån..för sovrummet är privat!
Bra att du känner dig trygg ändå.
Annars får du säga till...att här bor du och här gäller dina regler!! Punkt slut!!
Det brukar fungera hyfsat bra =)
Oj...låter jobbigt
Fast å andra sidan så tjänar du pengar nu..å jag ingenting
jodå..dom brukar lyssna på det, har aldrig varit med om ngt annat, och lyssnar dom inte..då är det någon som verkligen måste väck...då får man ta hjälp av ngt proffs..typ han ja...