Inlägg från: Häxan Jia |Visa alla inlägg
  • Häxan Jia

Nån som e vaken?

Bekali skrev 2008-03-25 01:55:14 följande:
    hehe ja då... men nu är det väl dags för sängvalsen.... har haft min lilla "egotid" nu =)
    Hade just samma tanke.. en sista cigg sen sängen.. måste vända dygnet igår fick ja inte lagt mig fören efter halv 5 på morran (i morse alltså)
    Så satans lycklig och fortfarande EN STOLT SLYNA!!!!
  • Häxan Jia
    Bekali skrev 2008-03-25 02:05:21 följande:
    Häxan Jia skrev 2008-03-25 02:00:31 följande: Hehehe... känner igen... blir lätt så... det är så tyst o skönt i huset den här tiden *s*inga barn som stimmar bara tyst lugnt.... och mina barn är så stora så dem fixar sin egen frukost i morgonbitti hehe =)Jag är ledig efter ha jobbat hela påskhelgen, dock var jag ledig idag men har då passat på o möblera om lite, ordnat ett dator-rum =) så skönt nu när de är färdigröjt och ommöblerat o städat hehe.... o alla sover utom jag.... men nu tar jag en sista cig jag med... sen somnar jag gott efter allt slit hihi =)**natti natti**
    Jisses va du härjat hemma... en annan har tagit ett varv med dammsugaren.. jo så bakade jag en kaka också som jag å brorsan och en kompis gluffade i oss när vi spelade kort... Sett en film har ja med gjort..

Men inget nyttigt alls annars
  • Häxan Jia
    LordHawk skrev 2008-03-25 02:02:48 följande:
    jo då! E ju nattuggla så jag e allt vaken!
    Ovanligt vännen
  • Häxan Jia
    LordHawk skrev 2008-03-25 02:42:08 följande:
    Häxan Jia skrev 2008-03-25 02:37:39 följande: umgåtts för LITE med dig! det e felet!
    De måste vara så kära du
  • Häxan Jia
    Fluffguf skrev 2008-03-25 02:42:18 följande:
    Vad hittar ni på såhär på natten? Själv har jag precis satt in bröd i ugnen och funderar på vad jag ska hitta på nu
    Ja sitter bara här å på msn och flummar, borde sova... Freja vaknar ju även om ja sover kasst liksom..

*dum e jag*
  • Häxan Jia
    Fluffguf skrev 2008-03-25 02:45:27 följande:
    Ja fy, ska du överföra din dåliga dygnsrytm på ditt barn? Min mamma gjorde det med mig, och titta på mig nu!
    haha

Dom frågade faktiskt när vi låg på sjukhuset (blev snittad) när hon brukade sparka som mest, mellan 22-03 svarade jag då.. dom sa att demärktes, för hon va vaken på natten...

de var hon ganska länge, nu har ja fått henne att somna vid 00-01 iställer för kl 4 på morran, men de har ju tagit lite tid
  • Häxan Jia
    Fluffguf skrev 2008-03-25 02:50:40 följande:
    Svar på #19Så liten och redan en hopplös nattmänniska...
    Japp tydligen.. hoppas man får fixat de hyffsat innan de är dags att börja skolan.. Men ja tvivlar, redan då satt jag gärna uppe länge...
  • Häxan Jia
    Fluffguf skrev 2008-03-25 02:55:13 följande:
    Svar på #21Ja, jag kommer ihåg hur jobbigt det var att gå upp redan till dagis! Tur att mamma tvingade mig i säng tidigt!
    Min tvingade mig också.. men ja satt vaken i min säng istället Läste mycket böcker till nattlampans sken.
  • Häxan Jia
    Em00 skrev 2008-03-25 02:59:16 följande:
    maaat.. jag är hungrig, får man vara det den här tidenpå dygnet?
    Japp, för de e ja med..
  • Häxan Jia
    Fluffguf skrev 2008-03-25 02:59:43 följande:
    Svar på #23Det gjorde jag också, jag hade alltid en bok gömd inne i nattduksbordet och jag trodde inte att mamma fattade att jag låg och läste. Men hon har berättat när jag blev äldre att varje gång hon gick förbi mitt rum hörde hon hur jag gjorde ett sånt där skrämt ljud
    hehe min med.. Hon visste också, men låtsades inte om det
Svar på tråden Nån som e vaken?