• AMPEG

Rida av sin kille.

God morgon. Prova att vända dig, sitt med ryggen mot ansiktet när du rider. Det är en underbar syn att få se inträngande och samlagsrörelserna bakifrån, få se stjärnan som är bland det sexigaste en kvinna kan visa upp, och ha möjligheten att smeka och fingra den och det lilla erogena området mellan stjärnan och ljuvligheten

• AMPEG

Stjärnan?!! Stjärten skrev jag!

• AMPEG

Rida är en av de sexigaste och skönaste samlagsställningarna som jag vet. Framför allt just när sätter sig över en, rörelsen nät kvinnan granskar och sedan sjunker ner. Lika sexigt oavsett vilket håll hon sätter sig på. Eller vänder sig under tiden. Möjlighet att smeka, känna och fingra.

• AMPEG

Grenslar, ett sexigt ord att både skriva och säga eller få höra, liksom ordet sära. Sära mina/dina ben, sära på skinkorna.

Men granska skrev skrivmaskinen. Får ha bättre koll.

Granska är ju egentligen också fint eftersom jag tycker om att visa mig. Och känslan när/om någon tittar på är fin, känna blickarna. Och att få titta själv på en kropp.

• AMPEG

Du har helt rätt, visst låter stjärnan också fint. Ett fint namn på en sexig njutbar kroppsdel. Tänkte inte så långt när jag skrev det var nog mest irriterad på stavningsautomatiken.

Men tack för att nämnde det och gav stjärten ett nytt namn

Svar på tråden Rida av sin kille.