Pinsamma fisar
Annapanna80 skrev 2008-03-26 23:57:43 följande:
jag kommer ihåg i början när jag dejtade sambon, jag sov så dåligt för man hade ju hållt sig preics hela dagarna, till slut blir det ju typ stopp därbak så det går inte ens att fisa på toa! man måste vänta ut dem och de kom ju på natten när man slappnade av så jag väckte mig själv och killen typ 20 ggr/natt med enorma brakskitar!! fy fan så pinsamt det var då, men ville ju inte direkt prata om det dagen efter...När sambon och jag träffades för första gången, hemma hos honom i hans gamla lägenhet, man var nervös osv..Och var så fisnödig så jag hade kramper i magen, gjorde så ont..Det enda jag kunde tänka var på hur mycket jag ville fisa..Så jag tänkte liksom, nä måste verkligen gå på toa o fisa, kan ju ha vattnet på i kranen...Toan ligger precis bredvid vardagsrummet o man hör allt i den jädra lägenheten, jag satte på vattnet, och satte mig på toa, jisses, det var fisbomber asså, och där satt sambon där ute i vardagsrummet o log...
Men, nu fiser vi hela tiden, utan att det blir pinsamt, det är ju fullt naturligt*skratt*
Varför är fisar så kul egentligen*asg*