Inlägg från: Kya |Visa alla inlägg
  • Kya

Pinsamma fisar

Amber1975 skrev 2008-05-03 16:02:36 följande:
    Hmm ok jag får väl göra en bekännelse här så tråden får lite liv igen Jag träffade min kille på nätet och vi brukar prata via Skype på datorn eftersom han bor i England. Så en kväll var jag dålig i magen och då menar jag riktigt dålig. Sådär att fisarna känns varma. Man kan klicka på en knapp på datorn för att inte höras och den tryckte jag ivrigt på hela kvällen för fisarna var bara tvungna att komma ut. Så efter en kvälls fisande i smyg ska vi säga godnatt och då säger han "hoppas att magen är bättre imrg". Då har inte knapphelvetet fungerat och jag har suttit och släppt mig högt och ljudligt en hel kväll framför nya kärleken. Inte så kul!!
    Haha vad snällt av han att inte fråga vad du höll på med tidigare under samtalet?

Skitskoj (bajshumor) iaf! sånt man kan titta tillbaka på och skratta.
  • Kya
    Mc66 skrev 2008-05-07 01:46:10 följande:
    Kan berätta om mitt ex, vi hade nyss flyttat ihop i min lägenhet, och den var lyhörd, man hörde allt som grannarna gjorde. Iaf kvällen var kommen och så även natten, och vi hade lagt oss och han hade somnat. Jag ligger och läser som vanligt. Så ser jag hur han lyfter av sig täcket, tar tag i ena skinkan och släpper ut en brakare som inte var av denna värld, flera sekunder lång, och den lät som när man drar en gaffel på svarta tavlan i skolan. I det läget hade jag grymt svårt att hålla mig för skratt, nåja, han tar på sig täcket och sover vidare, i 2-3 min då proceduren upprepas igen, och nästa brak kommer, som var längre och lät högre. Detta upprepas 2 gånger till och till sist blir det liv i karln, han sätter sig upp och tittar på mig, som kvider av skratt, och frågar va tusan jag gjorde. I samma sekund ringer det på dörren och när jag öppnar så är det grannen under som skäller ut mig för att vi möblerar om mitt i natten, då dör jag än en gång i asgarv.
    Gud jag skrattade så jag grät! det här är nog den bästa historian i hela tråden! underbar!
  • Kya
    Omutifallatt skrev 2008-06-11 18:31:25 följande:
    Jag stod vid busshållsplatsen vid kl 05:15 och väntade på bussen till jobbet. Har stått där själv, varje arbetsdag i flera veckor, och väntat utan att ha sett en levande själ. För det är ju en okristlig tid och allt...På morgonen kan jag vara lite orolig i magen och jag lyfte helt enkelt lite på benet, ni vet, och la av en riktig brakare.Då hör jag ett frust bakom mig. Där står en riktig hunk i 30-års åldern!Han fick uppleva min gas med alla sina sinnen kan jag säga
    haha åh nej! var du tvungen lyfta på benet också, det hela blev bara ännu värre av det! men han hade säkert jätteskoj, snyggingen bakom dig! *asgarvar*
Svar på tråden Pinsamma fisar