Pinsamma fisar
Golde skrev 2008-03-29 02:41:02 följande:
Kommer att tänka på en gång då jag och mitt ex var och flög drake i en park på Irland. Han sprang med draken och jag höll i tråden och väntade på vindpustar, det var nästintill vindstilla när jag kände att nu kommer det lite vind. Jag vart jätteglad och hojtade jättehögt till honom "I feel some wind coming, I feel some wind coming!!" Just när jag ropade detta så passerar en grupp amerikanare mig och alla börjar asgarva då det jag hade sagt hade tolkats som att jag känner fisen komma Det som gjorde saken ännu roligare var att samma grupp amerikanare passerade oss när de var på väg tillbaka längsmed gångvägen, och de blev vittnen till ytterligare en pinsamhet.. Peter hade lyft upp mig när vi lekte och sprang med mig hängandes över hans axel (så att min rumpa var längsmed hans ansikte). Hur det nu var så vart jag lite skraj då jag trodde att han skulle tappa mig så jag råkade släppa en riktig högljudd brakare som hördes väl av både oss och den amerikanska gruppen. Hehe.. Peter vart så chockad då vi inte alls brukade prutta inför varandra, och han vart så full i skratt att han tappade balansen och tappa sen mig och vi båda föll på marken och asgarvade, och då råkade jag släppa mig igen ! Gruppen fick sig också ett gott skratt !