Pinsamma fisar
Bikerbitch skrev 2008-03-20 23:47:24 följande:
jag och mamma gick på yoga!Läraren var väldigt noga med att det skulle vara knäpptyst. Vi skulle krångla in oss i nån svår övning med benen över huvudet. Vi ligger så tysta en minut ca sen hör man bara en LJUDLIG lång prutt. Kollar mig omkring och en stackars tant är knallröd i huvudet Jag och mamma tittade på varann och skrek av skratt.. sen blev vi utslängda
Pinsamt för damen! Detta påminde mig om när jag var på yoga förra veckan... Detta gäller ingen fis, utan rädslan för att göra en musprutt... Vi skulle göra en ny övning där man har hela tyngden på skuldrorna, när man liksom lyfter upp baken och sen sträcker benen över huvudet - jag kunde inte alls ta i som jag brukar på yogan för jag var LIVRÄDD att jag skulle göra en musprutt
, jag kände liksom att det kom luft in i... ja, ni vet var! Så ner benen skulle tas ner igen spände jag mig allt jag kunde för att undvika det, och som tur var blev det ingen musprutt. Jag hade dött om det blivit nåt!!! Hur 17 kan det komma in luft när man gör såna här rörelser?
Himla kul tråd, sådana här behövs i dagens stela klimat, älskar pruttämnen!