• Anonym

Jag sniffar i min kompis trosor !

det låter ju inte helt okej... hade ja fått reda på att en kompis sniffat i mina trosor s¨å vette fan va jag gjort allstå

• Anonym

Ähhh. Låter inte fullt normalt!

• Anonym

Ok lilla vän, detta låter inte så normalt...ganska äckligt om jag får säga :S

• Anonym

alla är ju olika jag tycker inte det är normalt med analsex men det gör andra.

sniffa på någons trosor skulle nog inte jag göra men känner du för det så är det väl okej

• Anonym

Ja fy fan. Tur att vi inte har vår tvättkorg i badrummet. INGEN ska titta än mindre sniffa i mina trosor.

• Anonym

Jo jäklar "alla får njuta av vad de vill" men hon kan väl sniffa på sina egna jävla bromsspår då och gamla torkade flytningar.

• Anonym

Jag jag vet inte...Vari ligger njutningen att sniffa på något som luktar stjärt? Men jag tycker inte att du är äcklig TS. Alla får väl göra som de vill för att uppnå njutning.

• Anonym

Men nu vet ju kompisen inget, så då är väl ingen skada skedd? TS sniffar ju i smyg.

• Anonym

Analoga; Tja, antagligen. Kanske rotar i tvättkorgen och snor med sig hem. Råkade ut för en kille som gjorde så mot mig. Ok, att det var en kille men lite kymigt när jag kom på honom.

• Anonym

Analoga; Jo, det tycker jag också! Därför tog det också abrupt slut med den där killen när jag kom på vad han pysslade med.

Svar på tråden Jag sniffar i min kompis trosor !