Clips on eller hårförlängning???????? Hjälp mig snälla!!
Tjena!
Har velat göra en hårförlängning så länge nu och bestämt mig nu för att göra detta :)
Men det är ju så olika priser överallt och så finns det ju "clips on" som är ungefär som hårspännen (om jag fattar det rätt??) med håret på men detta är mest tillfälligt hår som man sätter på och av morgon och kväll, tex till fest.....
Men såg att dessa kostar ju ändå runt 1000:- (?) och en hårförlängning som man har i håret hela tiden i några månader som man sedan kan återanvända igen, kan man få för ca 2000:- ju.
Hade tänkt mig med microringar (men det var tydligen inte så bra ändå?) men att weaving är det bästa (tycker de flesta frisörerna iaf?). . .
Så vet inte vilket som är värt att göra??? :) Skulle ju vara roligt att kanske köpa sådandär "clipson" hår så man kan ta av och på när man vill för att känna hur det känns, men ändå är det ganska mycket pengar eftersom riktiga hårförlängen egentligen inte kostar så himla mycket mer?????? :)
Vad tycker ni? Snälla hjälp mig kan ingenting om hårförlängning, mer än det jag läst nu :)
Och vart kan man köpa sådandär "clipson" hår??? Ser det bra ut?? :) För det kallas väl "clipson" den som man mest bara har ibland..som tex fest... :)
Tack för svar!
Vänliga hälsningar
Anette:)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 13:06
Tex clips on på denna sidan www.fannyhair.se/ är det värt att köpa??? :0)
Tack för svar!!