Inlägg från: Pormoicheia |Visa alla inlägg
  • Pormoicheia

    Tänder du på kiss- och bajssex?

    glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:10:56 följande:
    Patsy Dee skrev 2008-03-18 12:08:44 följande: vilken fråga. Dom har inte tillgång till dusch, rena kläder med mera. säger väl sig själv eller hur?
    Har dom inte?
    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Pormoicheia
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:04:05 följande:
    vegetabiliska oljor är nice..luktar bättre än piss Hellre en kemikalie än urin på sig...jag vill inte lukta gammal uteliggare

    Det som luktar i urinet är ammoniaken.


    Vilket det även luktar när man bleker/förgar håret. Men det gör folk mer än gärna


    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Pormoicheia
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:14:47 följande:
    Jo på härbärgen, men det är nog långt ifrån alla som nyttjar det...
    Finns fler möjligheter.

    Litet tips.
    Om man ska argumentera om något är det till fördel om man vet vad man pratar om
    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Pormoicheia
    Häxan Jia skrev 2008-03-18 12:14:42 följande:
    Japp i håret är de helt okej, allt för att bli blond och passa in i mallen
    Ja precis. I håret är det ok men inte på huden
    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Pormoicheia
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:15:57 följande:
    ja men att frivilligt få det på sig utan någon nytta...hmm...håret blir fint...vad blir fint av att någon pissar på en? Huden....?Ja det finns som sagt bättre lösningar.

    Den egna urinen är bättre att använda om man ska smörja in sig.


    Och angående bättre alternativ.


    Om dom flesta av sjukvårdens mjukgörande salvor innehåller karbamid så tyder väl det på att det är väldigt bra...eller?


    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Pormoicheia
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:17:10 följande:
    Patsy Dee skrev 2008-03-18 12:14:07 följande: Jag vet en hel del om uteliggare.Har träffat ganska många i mitt liv. Människor precis som jag och du som hamnat fel här i livet. Att dom luktar är ett gammalt uttryck man använder sig av. Och ja..jag har träffat på en hel del uteliggare som har luktat.
    Träffat som i gått förbi eller sett eller träffat som i att ha pratat och lärt känna?
    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Pormoicheia
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:21:46 följande:
    fortfarande på konstgjord väg...trodde du att dom hällde i urin i lotionen eller?

    Jag pratar om karbamiden (alltså själva ämnet som återfinns i urinet) och alltså inte urinet i sin helhet.

    Hur det än är så finns det väldigt mycket bevis på att det är ett väldigt nyttigt ämne som används i väldigt mycket.
    T.o.m. i tuggummi

    Och för att vara helt ärlig så är det egna urinet way better att smörja in sig med om man är torr än vad det är att häva på sig en massa konstgjorda kemikalier.
    Och det påståendet bygger jag helt enkelt på at urin är en naturlig produkt. Det är inte en tillverkad kemikalieproppad salva.


    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Pormoicheia
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:29:47 följande:
    Så om bajs hade varit bra för huden så hade du kommit med ett sådant lö*ligt påstående att du hade smörjt in huden med det för att det inte är en kemikalieproppad vara? Okej... Hade kanske varit bra för din hud, men stackars människor som hade behövt träffa dig!
    Nu läser du in saker i mina inlägg jag inte påstått.

    Bara för att jag kommit med faktastödd info om att urin faktiskt är bra för huden så innebär inte det per automatik att jag smörjer in mej med kiss.

    Hade bajs varit bra för huden och jag kunnat hitta bra fakta att backa upp påståendet hade jag påstått det ja.
    Men det hade inte automatiskt betytt att jag kletat in mej med bajs bara för att jag hellre gjort det än att smörja in mej med kemikalier.

    Sen så tror jag knappast att man skulle kortsluta hjärnan så mycket av bajslukten att man skulle glömma att tvätta isg efteråt ;-D
    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Pormoicheia
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:27:58 följande:
    Känner folk mkt närmre än vad du tror som är uteliggare...kan inte berätta om det här förstås ...men något jag kan berätta om är alla dessa uteliggare man ibland ser när man åker utomlands...var i Spanien med min sambo och där stötte vi på en hel del uteliggare. Dom har inte lika mkt rättigheter där som här i Sverige,..inte tillgång till statsmissioner, härbärgen, vatten att tvätta sig med, rena kläder eller ens en gång mat för dagen.

    Har varit uteliggare/hemlös själv och mår rent utsagt illa av din generalisering.


    Visst finns det verkligen dom som sitter i skiten och inte har många möjligheter till hjälp alls.


    Men det finns fler hemlösa/uteliggare än vad man kan tro och på många skulle det inte ens märkas på.


    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Pormoicheia
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:40:31 följande:
    Ja men jag säger inte att du påstått att du smörjer in dig med urin. Men å andra sidan så var det en bra jämförelse..bara för att något är bra för huden så innebär ju inte detta att man måste smörja in sig med skiten...särkilt inte om det är urin eller bajs...tror dom flesta tycker så faktistk oavsett fakta och bakgrund till det!
    Men trots detta så finns fakta (och jag kan leta reda på fler länkar än dom jag redan kommit med) som tyder på att just karbamid är JÄTTEBRA för torr hud och har använts i flera tusen år.
    Det går inte heller att undgå att det faktiskt är ett urinämne.

    Jag kan stödja alla samtliga av mina uttalanden om karbamid med fakta.
    Vad kan du stödja dina uttalanden med?
    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Pormoicheia
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:50:05 följande:
    Jag stödjer mina uttalanden med att jag inte vill lukta skit eller urin..det räcker för min del...vill inte ha det på mig oavsett om jag så hade blivit 20 år yngre, om det tagit bort rynkor eller varit en jävla mirakelkur. Det är mina uttalanden. Men ärligt talat. Verkar det som att dom flesta i denna omröstningen vill det eller? Tror du inte om vi håller oss till ämnet..kabamid eller inte...att dom flesta skulle välja hudlotion framför att någon pissar ner dom?
    Och hudlotion innehåller väldigt ofta karbamid och häpp så var cirkeln sluten
    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Pormoicheia
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 13:00:34 följande:
    ja precis..dåligt jämförande förstås...tuttar är nog lite trevligare skulle jag tro ...men det var inte jag som började dra in diskussioner om vilka nyttiga ämnen det fanns i urin och att det va bra för huden...Nej gott folk..nu ska denne ta sig ett varmt, avkopplande bad, med mkt härliga oljor i som doftar härligt!
    Tror faktiskt inte att du skulle uppskatta alla tuttar
    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Pormoicheia
    Gute skrev 2008-03-18 13:07:19 följande:
    Hehe, snacka om att pissa i motvind...
    Att bero på kiss liksom
    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Pormoicheia
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 13:35:41 följande:
    Du om jag fick välja bland dom mest fula,hängigaste, groteskaste pattarna på denna planeten och slicka på dom eller mysa med dom så hade jag fan valt det framför att någon skulle urinerat på min kropp!!

    Så du skulle hellre ligga och gosa dej mellan dom här


    http://premium1.uploadit.org/huggybear/manboobs.JPG

    än att få lite kiss på dej i duschen?


    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Pormoicheia
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 13:38:40 följande:
    Som att välja mellan pest och kolera,,,,,Nej ...för att svara på din fråga...inte om urineringen sker i duschen!!! Utanför duschen. JA
    *moahahahah*
    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
Svar på tråden Tänder du på kiss- och bajssex?