Inlägg från: Geléhallon89 |Visa alla inlägg
  • Geléhallon89

ENDAST för oss som valt/vill ha kejsarsnitt som förlossningsmetod.

hej, gjorde vändningsförsök idag villket misslyckades. Fick tid till planerat kejsarsnitt den 24juni. Får man hoppa in här? (:

• Geléhallon89

Grattis Ska göra planerat snitt den 24 juni, har varit jätte nervös nu i ngr dagar men som alla skriver det så verkar det inte vara så farligt. hehe Tack för tipset med lampan, ska jag komma ihåg (; hehe hoppas ni mår bra (:

Tuzza skrev 2008-06-07 10:03:01 följande:
    Hej på er!I tisdags kom ELLEN äntligen ut! Hade fått tid till OP kl 08.00 men tyvärr kom en massa akutfall mellan så hon kom inte förrän 14.24. Jobbig väntan eftersom man inte fick äta.. Men ut kom hon och allt gick jättebra! Det var helt underbart att få ha henne hos mig medan de sydde ihop mig...ngt jag saknade förra gången när sonen kom med akutsnitt. Mår bra nu, nästan som vanligt igen, precis som Aljas79! Grattis på DIG också! Gick upp utan större problem morgonen efter och slapp katetern samtidigt..Den hade jag ju nojjat över att sätta in men det var inget farligt alls.Enda misstaget JAG gjorde var att vända på huvudet och titta rakt upp i operationslampan...rekommenderas INTE! Inget kul att se..
Svar på tråden ENDAST för oss som valt/vill ha kejsarsnitt som förlossningsmetod.