ENDAST för oss som valt/vill ha kejsarsnitt som förlossningsmetod.
Hej!!
Kul tråd!! Hänger på om det är ok? Har dock inte så långt kvar
När: 26 mars
Var: Karlstad
Varför: förlossningsrädd efter 2 vaginala. 1 lyckligt pl.snitt -05!
Hej!!
Kul tråd!! Hänger på om det är ok? Har dock inte så långt kvar
När: 26 mars
Var: Karlstad
Varför: förlossningsrädd efter 2 vaginala. 1 lyckligt pl.snitt -05!
Hej flickor!
Läser här varje dag men har bara skrivit ett par gånger.
Jag har snittid den 26:e nu och är bottenförkyld igen.. Börjar få riktig ångest! Kämpat för mitt snitt o mått bra nu ganska länge eftersom jag vetat hur det kommer bli. Sen det här.. Ja visst, det är 10 dagar kvar o jag hinner kanske bli frisk, men jag hostar som en galning o det vill jag INTE nysnittad!! Pratade med dom på spec.mvc o de sa att om man är jättedålig kan man skjuta upp ett par dagar. Mår dåligt av bara tanken.. Tänk om det då hinner dra igång?? Gaahh!!! Vill blir frisk NUUU!!! Men har 2 sjuka barn hemma (å 1 friskt), nattsömn/vila = vad är det?
Hej alla!
Vad ni kämpar duktigt!!
Ang Auorasmtal så visst, de vill säkert försöka vända tanken på dig, men jag tror det är lättare att få sitt snitt om man visar att man gjort allt som står i ens makt för att bearbeta processerna som löper amok i en.. Kan vara värt några samtal även om det inte ändrar inställningen! Och jo, GRÅT på samtalen! Visa er förtvivlan! Det är ju därför ni är där! Det innebär inte att man är svag utan att man upplever äkta fruktan!
Lycka till tjejer!!
Själv sitter jag här med värsta förkylningen och har hostat sönder 2 muskelfästen i magen På väg till dr igen. 7 dagar kvar till snitt o vill INTE ha kvar denna hostan då!! *snyft*
Hej på er!
Håll tummen för mig nu! I morgon ska jag få min bebis!!
Snittas pga av rädsla o ska vara vaken för 2a gången i MORGON!! Vill verkligen inte missa det! Det var kanonhäftigt!! Var mycket mer "med" än vid mina vagonala förlossningar och det går inte att jämföra på samma dag! SJÄLVKLART var/är jag jättenervös o många tankar virrar runt, men det är inte samma dödsångest alls! snittet går ju till på samma sätt om man sover eller är vaken, det ändrar inget för bebis. Det beror säkert på VAD man är rädd för under förlossningen. För min del är det ren dödsångest för min och bebisens del. Vid vaket snitt känns det iaf som man har liiite koll.. Om ni förstår...