Inlägg från: Fru hopplös |Visa alla inlägg
  • Fru hopplös

ENDAST för oss som valt/vill ha kejsarsnitt som förlossningsmetod.

Tack för länken Sthlmsjävlar!

Hakar gärna på här! Vi kan verkligen behöva stötta o peppa varandra!

Jag vill också ha snitt pga förlossningsrädsla, har gått på 2 AuraBM-samtal o ska på samtal med en (beslutande) läkare i slutet av mars *gruvar mig enormt*

• Fru hopplös
    Sthlmsjävlar skrev 2008-03-13 11:16:44 följande:
    Då är det väl för att läkaren nånstans tror att du kommer godkänna att föda vaginalt efter dessa samtal.Finns ju siffror på över 50% tror jag, inte helt säkert, föder vaginalt efter just såna här samtal, dit han kanske vill komma?Ren övertalning tror jag de försöker med ibland =/
    Visst är det fråga om övertalning, om du frågar mig PROPAGANDA!! Hos oss fungerar det så att man MÅSTE gå på 2 samtal innan man får träffa en läkare. Jag hade också inställningne att jag kommer INTE ändra mig vilket jag varit oerhört tydlig med men var tvungen att träffa AuraBM 2 ggr innan tid med läkare bokades. Men det är ju säkert olika rutiner runt om i landet (och säkerligen lite olika beroende på vem man träffar)

Det gäller bara att stå på sig å kämpa för sin sak!
  • Fru hopplös

Vilket inte är så bara, men påminn mig gärna när jag ska på mitt samtal med läkaren... Alltid lätt att peppa andra

• Fru hopplös

Håller med Jaylin!!!
    Är otroligt tacksam för att jag fick min preltid INNAN jag såg programmet, sov nog dåligt ändå...

Har ni sett tråden som diskuterar detta förresten? En tjej som sa att nu är det bevisat att BM är sadister (kul sagt) Men hon möts av en miljon personer här inne som säger "Det SKAAAAAAAAAAAAAAAA göra ont"

• Fru hopplös

Cameron; "som vanligt" - hade kunnat skriva det själv?

• Fru hopplös

Grattis till Hektor!! Skönt att höra att allt gått så bra!! Kramar/H *rusar in på din sida nu å vill se lillprinsen*

Svar på tråden ENDAST för oss som valt/vill ha kejsarsnitt som förlossningsmetod.