Inlägg från: millisis |Visa alla inlägg
  • millisis

ENDAST för oss som valt/vill ha kejsarsnitt som förlossningsmetod.

Hej!
    Någon som vet?
    Fick göra ett planerat snitt med min son som låg med säte, skulle gärna göra det igen pga att jag är livrädd för en förlossning och för att ja tyckte det funkka så bra. Någon som vet om man har någon rätt till det? Barnmorskan vill att ja ska fundera på det ett tag till, är i v 31 nu, och så skulle vi ta upp frågan igen, men det känns som det börjar närma sig nu och att det är lite tid kvar för att få genom det. Hoppas någon har ett svar.. Kram C

• millisis
    snart3barnsmamma skrev 2008-03-09 10:30:32 följande:
    tyvärr så har du inte rätt till det, som läget är just nu i detta landet...
    Det är otroligt tråkigt, man vill ju trots allt ha en förlossning som man själv är nöjd med. Trodde att man kunde tjata till sig det...C
  • millisis

Hej på er alla!!!

Blir mer & mer bestämd på att jag vill ha ett kjesarsnitt. Första låg i säte så det blev snitt och allt gick jättebra, hoppas bara på att jag får ett snitt även denna gång. Blir bara så otroligt less på alla som motarbetar mitt beslut.

Verkar vara en jättebra tråd detta, har inte hunnit läst allt, men ska göra det:)

Kram C

• millisis

Hej Alla!
    Har varit hos bm idag. Remiss ska skickas till spec.mödravården för att se hur hur han ligger i magen, just nu ligger han med huvet uppåt och har troligtvis gjort det över fyra veckor. Det kanske låter fel av mig att säga, men ja hoppas han ligger kvar med huvet uppåt för då är ja förhoppningsvis garanterad snitt. Skulle få tid inom två veckor, hoppas...hoppas.

Svar på tråden ENDAST för oss som valt/vill ha kejsarsnitt som förlossningsmetod.