• fille

Tråd för de som gör ÄD ute i Europa

Hej på er!
    Jag är ny på denna tråd...känns lite ovant...men här en liten presentation. Jag har precis fyllt 43år och ska göra mitt första ÄD på AVA-St.Petersburg den 28april! Har gjort 3st IVF tidigare i Danmark som inte tog tyvär...
    Hoppas på ÄD som sista försöket nu!

Jag håller tummarna för alla ni därute också!
    fille

• fille

tack squierl! sorry för sent svar...blev avbruten av besök. Vad trevligt med så många som ska göra äggdonation

• fille

Stort grattis Squirl! Håller tummarna för dig!

• fille

Åh vad roligt, Grattis Dimmoriskyn!

suba: Jag ska oxå på första besöket för ÄD till AVA i St.Petersburg. Den 28/4. Det känns väldigt positivt och hoppfullt när folk plussar!

• fille
    Svar på #452
    Jaha, ok! 4/4, du åker dit före mig : ) Jag den 28/4. Måste ju höra hur det går sen förstås! Ja, hoppas också att det gått bra för Brigitte.
  • fille

Hej alla!
    Jag undrar lite...jag har ju ca 4 veckor kvar innan resan till AVA-Peter. Jag mailade Olga (förmodligen den läkare jag kommer att ha) och frågade vad jag bör tänka på innan första besöket. Som vilka prover man ska ha tagit etc. Har ej fått svar ännu.

Men ni som har gjort det förut - förutom de vanliga;(hepatit, hiv)och prover som jag tagit 2005 inför första IVF-behandling(som FSH och sköldkörtelprov)vad är det mer man ska tänka på? Jag vet att det kan vara individuellt men om jag missat nåt viktigt kanske???
    Ska föresten till ny gynekolog 15 april och får hoppas att han kan hjälpa mig med eventuella prover och receptskrivning.

• fille

Tack Squirl för info! Ja, Olga lät trevlig på telefon. Säkert inte ignorans från hennes sida.
    Jag ska på VUL.

Dimmor: Man kan ju också låta de ta alla prover i och för sig...får se hur jag gör.

• fille

Vad tråkigt Betrakterskan....men ge inte upp, vill jag oxå säga. Kanske kan du göra ett nytt försök efter du hämtat dig? : )

Svar på tråden Tråd för de som gör ÄD ute i Europa