Katastrof=(
ts vet vad du går igenom nu min sambo ville inte ha barn så tidigt men jag blev med barn trots p-piller å hade gjort en abort 4 månader tidigare blev gravid trots p-piller den gången oxå å de va min sambo som va pappan då oxå men då gjorde jag en abort men andra gången kunde jag helt enkelt inte göra en abort. jag gav honom två valmöjligheter nu kanske andra tycker att jag va självisk å bara tänkte på mej själv å inte alls lika mkt på vad han ville å inte ville. men tänkte på mej själv i första taget att gå igenom 2 aborter på mindre än 6 månader kunde jag inte ens tänka mej så mitt val var enkelt. de valmöjligheter han hade var att han skulle stanna kvar å ta sitt ansvar lr så fick han gå å avsäga sej hela ansvaret om vårt barn som låg i min mage. Han valde å stanna kvar men han förstod inte ens att han hade blivit pappa efter förlossningen de tog 2 månader innan han förstod att han blivit pappa. Å han ångrar inte för en sekund att han stannade kvar hos mej å han tackar mej än idag att jag valde å behålla vår dotter för varken han lr jag skulle kunna leva utan henne hon är vårt allt å hon blir snart 1 år=) så tänk igenom allt noga noga TS å lycka till med allt vad du än bestämmer dej för å göra så lyssna alltid till ditt eget hjärta=)