Inlägg från: Anonym (egon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (egon)

Katastrof=(

Har läst hela tråden.

Och jag kan bara säga att du ska INTE ta bort barnet för att HAN VILL. Han blir jätteglad när du säger att du ska göra abort.

Jag tycker att du ska försöka att få fram dina känslor lite i det hela, och inte bara lyssna på honom. Låt honom få ta del av det som du känner. Kan du inte prata med honom för att det låser sig och du blir ledsen, så skriv ett brev och ge det till honom.

Att han hotar med självmord var nog det mest egoistiska jag läst på länge.

Min sambo hotade mig med abort när vi väntade barn 2006...att gjorde jag inte abort, så skulle det bli fight om våra andra barn i rätten.

Jag svarade honom helt enkelt...Javisst då ses vi i rätten du och jag. Men det lär inte bli du som vinner.

Efter det så var han sur i några dagar. Men jag sket i det. Det var liksom hans problem..Jag har aldrig ångrat mig..

Så jag råder dig till att inte göra abort för att bara han vill det.

Att vara ensamstående mamma idag är faktiskt inte så svårt eller jobbigt. Om han sedan inte vill ta del av sitt barns uppväxt osv det tycker jag är hans problem i framtiden. Men jag tror att han kommer att mogna under tiden. Menar att barn blir ju inte till och föds kort tid efteråt. Utan man väntar ju barn trots allt i normalt 40 veckor.

Det blev långt. Men jag önskar dig Lycka Till och säger att du inte bara ska tänka på vad han vill..Tänk lite på dig själv..för det verkar inte han göra..Ja tänka på dig alltså..

Svar på tråden Katastrof=(