Katastrof=(
jag har en kompis som gått igenomprecis samam som dej nu TS jag var där i såg henne gå igenom allt detta... hon gjorde aborten för hans skull, enligt hans önsemål, men hon kom aldrig över det, dom är idag inte tillsammans längre.....
jag har en kompis som gått igenomprecis samam som dej nu TS jag var där i såg henne gå igenom allt detta... hon gjorde aborten för hans skull, enligt hans önsemål, men hon kom aldrig över det, dom är idag inte tillsammans längre.....
det där med ålder behövs knappt tas upp i detta fall tycker jag.... TS skriver ju själv att hon ä o vill bli mamma vid sin ålder som nu är 20!!!
jag blev oxå mamma vid ålder 20........ och ä nu trebarnsmamma vid 23 och jag kan säga att det ä det bästa som hänt mej.... jag har aldrig känt mej mer redo som mamma än vad jag gjorde då....
vi har precis som TS oxå fast jobb, bra lägenhet och bil. allt finns ju där för att det ska funka med ett barn...
TS tänker på dej o jag skrev tidigare i tråden att jag hade en vän som gjorde abort pga sin sambo för typ 3 år sen... och hon kunde aldrig släppa det.... hon ville ha det barnet så innerligt precis om det låter som om du vill ha TS.
hon klarade inte att leva ihop med den mannen som gjorde att hon fick t abort livet honhade i magen.... hon tänkte hela tiden tbx på hur det skulle varit....osv!!! hon älskade honom lika mycket som du gör din sambo men det var för stort ändå... hon lever soms agt inet ihop med honom idag!!
DU MÅSTE beräta hur du känner o försöka få honom o förstår att livet tar faktiskt inet slut för att man blir pappa. han kan hitta på grejer med kompisar trots det, di kan ha hand om barnet just då men att du ser att han ska finnas där o vara för dej (och barnet) att du älskar honom så men även detta barn...
tänker på dej ts kraaaaaaaaaaaaaaam
hur går det för er TS tänker mycket på er.
jag håller helt med (therese) ovan.
du kan inte gå igenom en abort så här sent för hans skull, du skriver ju i varanan mening här ovan att du vill inte, då ska du inte göra det.....!!
eftersom du känner som du gör att du skulle döda erat barn så tror jag tyvärr oavsett hur mycket känslor du har för din sambo att detta kommer inet att hålal sen efter endå, du kommer inte kunna tackla att han tvinga dej till abort... du kommer inte klara att leve med han som bad dej ta bort ditt lilla barn som du redan älskar så högt.
ta reda på lr för den delen be bm som du går hos göra ett ultraljud för att sen få en eller flera bilder o visa din sambo, man ser verkligen ett barn i dessa veckor du är i nu.
jag tror definitivt atthan kommer älska det här barnet förr eller senare visst känns dumt o skriva o tänka så nu men, han älskar dej så innerligt att han har alla dessa framtidsplaner, hur skulle han då inte kunna älska detta lilla barn sen som kommer ha drag från både dej o honom garanterat..... det kommer helt klart komm akänslor för det antingen inom kort men tveksamt men definitivt sen när han väl får hålla i det, och se sitt lilla barn, erat barn!! som han skapat med kvinnan han älskar!!!
gör inte abort du vill det inte...... det ä inget alternativ då.
lycka till nu och jag håller alla tummarna för att det ordnar sej, det kommer det göra oavsett vad som händer. om du blir ensamstående men det tror jag definitivt inte du blir.