HEj TS...
Jag förstår dig precis hur du känner.. Det här valet är inte lätt. Ibland önskar man nästan att de kunde komma ett tacken från ovan eller en liten hint om hur de ska bli framöver så man "lättare" kunde välja.. Men det är ju bara ett önsketänkande.
Jag skulle ju varit inne i torsdags, men fick panik så jag for aldrig in. Pratade med sambon så himla många gånger i telefonen och båda bara grät.
Jag förklarade att jag inte kunde fara in och leva med att jag tagit den där tabletten som jag vet skadar fostret och att det då inte fanns någon återvändo..
Han blev så himla ledsen, en stund blev han arg.
Jag frågade om han ville att jag och sonen nu skulle flytta, och frågade även om han ville att jag skulle va borta när han kom hem från jobbet så han fick vara lite själv, men han böna och bad att jag iaf skulle vänta med att åka någonstans då han kommit hem från jobbet så vi fick prata lite..
Mycket känslor va det när han kom hem. vi grät o grät o grät. Han sa att han verkligen inte är redo för de här och att han vill så gärna att vi väntar eftersom vi ej varit ihop så länge.
Jag förklarade min historia om att jag inte kunde döda den, för ja känner att det är i mig den växer (hormonerna spökar o de känns ju väl att man är gravid) och att jag ändå längtar efter barn.
Då förklarade han att han ibland tänkt att jag bara var tillsammans med honom för att få ett barn till eftersom jag sagt de redan från början. Då fick jag förklara för honom att så är inte fallet, utan att jag vill så gärna leva med honom MEN jag skäms inte för att jag drömt om ett syskon länge till min son.
De slutade iaf med att han började pussa på mig o grät floder.. De ena ledde till de andra o vi hade sex. Gud vad jag saknat honom nära mig då vi knappt tagit i varann sen dagen vi fick reda på de..
På kvänne for jag iväg 6mil till mina föräldrar för att bolla lite tankar med min mor och han var iväg med en kompis för att tänka på annat, men även prata med honom..
Imorse ringde han driekt när han vakna och fråga hur det va och undrar när jag kommer hem..
Dock vet jag inte när ja ska åka då det är storm här just nu.
Vet fortfarande inte om jag gör en abort, men som de känns nu så behåller jag.
Har varit livrädd för att inte ha råd med två barn själv då jag har lån på över 150.000 pga bilar och dumheter.
Men både mina föräldrar och min syster och hennes familj ställer upp om det skulle gå åt helvete och plats har dom så vi blir inte utan tak över huvudet och är lika älskade hur mitt beslut ändå kommer att gå...
Såhär ser det ut för mig just nu TS. Hoppas att ni får en fin påsk trots allt som händer och sker.
kram på dig