• isisisis

Hur många är vi?

Apropå att läkarna faktiskt är rätt okunniga om ÄD och ganska ovilliga att hjälpa till i vissa fall,skulle jag vilja veta hur många vi är som ska göra eller har gjort ÄD utomlands.

Det hade varit kul att veta och tala om nästa gång man besöker gyn.
    Sen finns det ju fler som inte är på FL förmodligen,men det hade varit roligt att veta iaf.

Vill ni skriva i tråden?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Hur många är vi?
  • Citrontjej

Har varit i Helsingfors sju ggr, 2 ET, 5 FET, har en dotter på snart 5 månader efter senaste försöket, har två ägg kvar som vi ska försöka med.

• Annikamarie

Jag med, nu under behandling i Danmark

• bellavita

Hej
    Jag hoppas att även vi snart kan börja med ÄD men min sambo är inte positiv till detta rädd för att det är onaturligt och "inte blir "mitt" barn rädd för det genetiska ,försöker förklara att det blir mitt biologiska samt hans genetiska/biologiska hur svårt kan det vara?
    Är det någon annnan som har erfarenhet av tveksam sambo???Hur ska jag gå tillväga för att han ska "ändra"sin inställning.
    Behöver även tips på bra kliniker är det någon som har varit eller ska till Lundström Ivf i Ballerup Danmark?
    Tacksam för svar!
    Bellavita

• Squirl

Räcker upp handen.

Bellavita: han är rädd för det okända, som vi alla kan vara.
    Fråga hur ett liv utan barn kommer att bli. Berätta att gener är överskattade som arvsanlag, det som formar en människas liv är uppväxten och värderingarna föräldrarna har.

Svar på tråden Hur många är vi?