• ninnie65

Förälskad mamma...vilket land besökte du? Vi ska till AVA-Riga nu i april om allt går bra för ET.

Kul att vi är så många! Verkligen bra att ha en tråd där man kan diskutera olika kliniker och behandlingar. Jag är helt grön på detta men alla kontakter här på FL lär mig massor.

Tack alla!!

• ninnie65

Liselotte B...vad fick du för intryck av klinikerna? Vi ville också besöka påde EGV och Embroins men tänkte på det försent så vi hann aldrig. Så nu blev det AVA för oss.

• ninnie65

Tyckte det var fart i alla trådarna! Så jag skrev lite överallt. :)

I dagsläget är jag sååå vetgirig, vill veta allt om ÄD. Jag hoppas alla vi ska lyckas detta året.

Kram

• ninnie65

Förälskad mamma: Hur länge fick ni vänta på donator i Finland? Jag kontaktade Finland för dryga året sedan och då var de inte alls så trevliga. Pratade då med en Dr som hette Mika Rantala. Han bara tyckte att vi skulle göra egna IVF vilket vi gjorde i Sverige men det lyckades ej. Tyckte då han kunde tipsat om kölista ändå. Men det kändes som han inte ville ha patienter.

Nu kör vi på i Riga och det känns bra, Riga är en stad som man gärna fördriver tiden i. Blev lite nyfiken på att se mer av Riga sist vi var där.

Lycka till på fredag!! Jag hoppas ni lyckas. Är det första ÄD för er? Ojj vad många ägg ni fått i frysen. Fantastiskt! Tycker inte det verkar som det blir så många för de flesta.

• ninnie65

Förälskad mamma: Håller tummarna HÅÅÅÅRT!

Det var ju inte så lång väntan för dig då i Åbo. Lite kul att det var den där Dr Rantala som du gillade. :) Han var så kort i telefonen och ville verkligen inte hjälpa till med att prata om ÄD. Han bara tjatade om IVF för mig. Och efter två IVF som inte lyckades kände jag inte för att kontakta Åbo igen. Om jag nu inte lyckas i Riga kanske jag ställer mig i kö i Åbo, utan att ringa till kliniken innan. Eller så blir det Riga igen eller så ger vi upp!

Lycka till idag då du testar!!

Isisisis: Vi som nästan ligge samtidigt i tiden. Idag tar jag min inj Procren, så nu är jag på G!

Glad påsk!

• ninnie65

Neej men så trist!! Beklagar! Sååååå triiiist!

Vi skickade nog meddelandena samtidigt.

Önskar dig ändå en trevlig påsk!

Svar på tråden Hur många är vi?