• AYE

Göteborgsvarvet.

Du behöver ju inte dra dig ur...
    345 spänn åt skogen är ju inge kul, då kan man ju lika gärna hanka sig runt banan även om det sker på en sämre tid än du är van.

För min del ska jag springa Göteborgsvarvet för första gången i år. Lovat mig själv att göra det innan jag blir 30 o i år fyller jag 29 så det är liksom sista chansen lite grann... (även om jag ska bli farsa i april)

Lade upp en profil och ett träningsschema på en hemsida som heter www.funbeat.se där man kan registrera sin träning och göra bra uppföljningar grafiskt i efterhand. Jag är absolut ingen löpare men jag har som mål att ta mig runt på 2 timmar och tack vare den sidan blir jag motiverad. (Man kan även se vänner o bekantas träningsschema om de har en profil där, hitta löparpolare osv osv)

Anyways, lycka till med det kommande barnet! (Det finns ju alltid joggingvagnar )

• AYE

Gott o höra att du kommit igång lite grann!
    Det väcker ju ett sug i kroppen när man väl börjat springa. Jag längtar ut! Och funbeat har varit en bra påminnare för mig när jag inte längtat ut lika mycket...
    Lycka till med både löpning och papparoll! Jag är övertygad om att det kommer att gå bra att kombinera dem båda.

Svar på tråden Göteborgsvarvet.