Inlägg från: MiScHoOo |Visa alla inlägg
  • MiScHoOo

Klädregler för muslimska män?

hej jag är muslim och män har även vissa klädsregler. ifrån navlen ner till knäna får dem inte vissa. om man göra umra det vill säga när man åker till mecka för en månad och ber och bli av med sina synder ska dem ha kläder som är inte sydda med tråd även när man dör så ska man ha sådana kläder. jag är en muslim som har "normala" kläder utan slöja och ofta så skulle jag vilja ha.

• MiScHoOo

tack ska du ha, jag menar som vilken svensk tjej, har ingen slöja eller något annat... men jag är troende

• MiScHoOo

ja dem är normala:) jag vill säga att gud är stor och att han har låtit oss alltid välja. man har alltid fyra val. just nu är jag trött och kan inte säga exakt men det är inte bara en som är rätt. islam är en fin religion om man vill lära sig och inte smutskasta vår religon eller dem som säger jihad eller koranen säger för att göra oss terrorister eller att männen trycker ni kvinnorna. det är sårligt att en fin religion har så många fiender, för att dem ska vissa att dem är bättre som att inte tro på gud!!! vilken är bättre. gud ger själ, hjärta, ett liv. skulle du eller någon annan ge mig även dem som inte tror på gud, berätta hur lever man, hur andas man...

ja ja, måste sova nu önskar dig en god natt

Svar på tråden Klädregler för muslimska män?