• Bobbenn

ska jag ligga ned o skrika?

Stora gosan jag tycker den tanten du träffade verkar ju för fan inte klok! Klart du ska skriva ett förlossningsbrev. Visst det kan inte garanteras att dom kan göra exakt som du vill men det är ju DU som ska föda barn ingen annan. Klart du får ha vete värmare med dig.

Skriv i brevet (gör ett eget handskrivet) att du absolut inte vill höra att det är för sent med eda.

Kram på dig!

BF 27/3-08
  • Bobbenn
    Stora Gosan skrev 2008-02-23 18:56:52 följande:
    Tack för svar...men jag vill ha min elektriska värmedyna, den funkar jättebra för mig. Ska de ta ifrån mig den lilla livlinan bara för att en klantig mamma bränt sig en gång? Hon brände sig för att hon redan hade annan bedövning...jag vet att min elektriska värmedyna hjälper mig.Djävla sadistkärring! Det är för fan inte alls roligt att vänta barn längre...
    Alltså hon ska inte jobba på ett sånt ställe. Skit i henne nu och ta du med dig din dyna!
    BF 27/3-08
  • Bobbenn
    Stora Gosan skrev 2008-02-23 19:08:45 följande:
    men det ÄR förbjudet på förlossningen. Det sade min vanliga barnmorska också.
    Men vetevärmare då?
    BF 27/3-08
  • Bobbenn

Stora gosan dom FLESTA förlossningar går bra

BF 27/3-08
  • Bobbenn
    Stora Gosan skrev 2008-02-23 19:26:49 följande:
    men det hjälper inta alls lika bra. Jag har prövat det och köpte en värmedyna som var elektrisk för att den här vetekudden som man måste springa o värma stup i kvarten (först bränner man sig, sen blir den kallt två sek senare) inte funkade och nu kan jag inte använda annat än denna då jag får ont. Det är stor skillnad. Tror de inte jag är kompetent nog att hantera en värmedyna? Man tas ifrån det lilla lilla man har kvar som känns tryggt...känns bara kränkande.
    Förstår dig men det finns nog altenativ ska du se.
    BF 27/3-08
Svar på tråden ska jag ligga ned o skrika?