Inlägg från: Tyrell |Visa alla inlägg
  • Tyrell

Uppgraderingar i -08

Är det någon som vet om det skett några uppgraderingar i -08:orna. Jag och frugan var på MVC i förra veckan och beställde en. Vi har en -06:a sedan tidigare och det var en del problem med kommunikationen i början. Nu funkar den men det tog tid. Jag vet att -08:orna bara varit ute några månader men någon av er vet säkert om det hänt något. Vi väntar leverans i September.

• Svar på tråden Uppgraderingar i -08
  • Tyrell
    SuperMicke skrev 2008-02-20 11:18:08 följande:
    Jag har hört att -08:orna är betydligt mindre än -06:orna, men jag har faktiskt inte sett någon själv ännu så jag kan inte komma med så mycket mer information.
    Det skulle underlätta. 06:an var en stor krabat, så det var ett problem vid leveransen.
  • Tyrell

cDk3r:

Det är en känd bugg. Beställer man NHL- eller Fotbollsproffs finns risken att det blir en rivningsarbetare. Det löser sig tydligen med tiden, men det kräver att man uppgraderar sig själv till "Hockeyfarsa" först!

Ljud- och luktdämpning är inte så viktigt för min del. 06:an var ganska trevlig på det sättet. Relativt tystgående och regelbunden i viloläge och bränsletillförsel. Kommunikationsgränssnittet däremot behöver förbättras. Det tog 1,5 år innan man kunde få någon vettig feedback på fraser som "låt bli" eller "vad vill du?".

• Tyrell

06:an är en kille och det var varken visslingar eller munspel inblandade. Men så har jag andra perversioner som lockar...

Svar på tråden Uppgraderingar i -08