• Bebis igen

Jag behöver solskenshistorier!

Undrar om det finns nån som har nån solskenhistoria att berätta?

* Nån som blivit gravid efter upprepade MF på naturlig väg?
    * Nån som blivit gravid efter upprepade MF med hjälp?
    * Vad för hjälp man fått osv..

Jag tillhör en som haft 3 MF på 1 år, startat utredning och går här och trampar och väntar på provsvaren.

Skulle vara så skönt o få läsa om lyckliga slut så att säga..... man har lätt för att läsa om allt trist som händer för folk tycker jag, jag fastnar lätt i sådana trådar och tror att det skulle vara skönt att läsa om de som faktiskt lyckas efter man gått igenom en hel del...

Skriv och berätta!

(¯`°?.¸ ♥ Utredningsstart 2008-01-16 ♥ ¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-26 07:18
    Tänkte uppdatera lite...har nu plussat sen 1 vecka tillbaka. (19:e mars) Är väl i chock fortfarande . Oron är ganska jobbig men det går an...är det meningen att det inte ska lyckas så är det så....

Har vart hos privatläkare och tar nu progesteron varje morgon och kväll!

Vi håller hoppet uppe på att vi ska få behålla detta lilla liv....
  • Svar på tråden Jag behöver solskenshistorier!
  • Bebis igen

Kom på att det kanske var fel forum....

• Bebis igen

Cico: Okej, ja ibland är det bra att man kan ta sig utanför landet o få hjälp, konstigt att allt inte är likadant var man än kommer. GRATTIS till underverket....

Chippo: Åh vad härligt o höra.... måste gå in o läsa på din sida på en gång!!!! Gud va härligt o höra!!!! Grattis!! O lyckat ill på förlossningen...

Skeppet: Ahaaa.... akupunktur säger du?? Jag fick det förut då jag var lite utmattad.... men hur har det fungerat? Hur ofta gör man det?

• Bebis igen

Tack för alla härliga historier!! Ja det verkar vara den där trombylen, progesteronet eller akupunktur som gör det....

Själv ska jag till kliniken imorgon o ta alla prover, den på landstinget gav inte så mycket som jag först trodde! Så nu söker vi oss vidare privat.....

Få se hur det kommer att gå?!?!

• Bebis igen

Tack för alla härliga solskenshistorier!!!

Ja, som sagt så har vi fått ett fett  nu, vi är såååå lycklliga och såååååå rädda att vi ska mista detta lilla liv oxå! Nu har jag dock fått progesteron utskrivet som jag tar morgon och kväll....

NU är det en nervös väntan.... har slagit ett litet rekord redan!

* Fått ett starkt plus, fick vi inte när jag fick mina 3 MF
    * Jag har vart gravid 1 vecka efter plusset...det har inte hänt tidigare utan MF började ca 4 dagar efter plusset!

HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS

(¯`°?.¸ ♥ Kan det inte bara få funka nudå?? ♥ ¸.?°´¯)
  • Bebis igen

Tack alla snälla!!

Ja, jag är fortfarande gravid och det känns underbart!! Vågar fortfarande inte hoppas utan tror att det kommer komma lite mer förhoppning om vi lyckas ta oss över den 12:e veckan!

Just nu vill jag bara att tiden ska gå o att man är i 12:e veckan sådär bara huxflux!

Symtomen: Onda bröst...olika mycket, bröstvårtorna är sååå ömma till o från, växtvärk ibland....trött....ZZzzzzZZZZzzz....

Kramar N

• Bebis igen
    chippo skrev 2008-04-02 08:04:23 följande:
    hej å grattis till ertänkte bara på en liten grej om du inte redan fått det.För våran del (tre utomkvedes å två mf) när vi blev gravida för sjätte gången vilket resulterade i en liten ebba som kom till oss den 4 mars nu i år ,så blev vi erbjudna ul i v6,v8,v11,v13 å sen det "riktiga" i v17 detta för att stilla våran oro vilket jag tyckte hjälpte mig jättemycket för visst är man superglad å lycklig men samtidigt så finns ju oron särskilt om man har misst sina små gryn innan... ett jättegrattis än en gångkram chippo
    Tack så himla mycket! Ja, jag ska på VUL om 2 veckor idag...känns långt bort men de ville inte ta emot mig tidigare!

Orkar inte bråka med dom heller....är trött som det är...

Inatt har jag haft väldigt mycket mensvärk så idag känner man sig lite extra orolig... Usch, läst runt lite på FL och en del har ganska så mycket mesnvärk vad jag förstår!

Grattis till ert lilla underverk! Kramar
Svar på tråden Jag behöver solskenshistorier!