• Laban01

äntligen!!!

Barnmorskan ringde nyss och sa att det hade blivit nå fel med remissen till Klarabarnmorskan. Den har inte kommit fram trots att hon skickat den redan 15 januari.

Men hon hade ringt dit idag och fick en tid på en gång. Så vi ska dit den 19 februari.. Hoppas verkligen att dom lyssnar på mig och min man och tar oss på allvar...

Ville bara säga detSkrattande

• Svar på tråden äntligen!!!
  • Laban01

Klarabarnmorskan är samma som Aurorabarnmorska, beroende på vart man bor i landet...

OCH för dom som inte vet vad nåt av det är... så ska vi dit för att prata om min förlossningsrädsla.

• Laban01

Tack... Vi ska väl prata om min kommande förlossning och prata om min förlossning -01... Det slutade i akut kejsarsnitt och jag har väl aldrig fått prata med nån om det...

Är livrädd att det ska bli som förra gången. Min man har inte heller fått prata av sig, med tanke på att han bara blev typ "utvisad" till fikarummet vid själva snittet o helt plötsligt så hade han en son... Han vill ju inte att det ska bli så igen, han vill ju vara delaktig.

Hade en jobbig förlossning även -91, men -94 hade jag en underbar förlossning... Men ingen kan ju garantera att jag får en sån igen...

Tack än en gång...

• Laban01

Jag hade inget val, mer än att göra snittet under narkos eftersom det var så bråttom... och då får inte mannen vara med. Dom hade ju lagt ryggmärgsbedövningen innan så jag trodde ju att jag skulle få vara vaken... men inte då.

Här får man inte välja snitt bara så där, det är därför vi ska träffa Klarabarnmorskan.. Men vi vill ha snitt... Så kanske vi kan få en bra förlossning trots allt och min man får se sitt barn komma till världen... För till mina 2 första barn är han inte pappa till...

Svar på tråden äntligen!!!