• Royalisten

Melodifestivalen 2008!!

Hej!
    Äntligen snart är det dax för Melodifestivalen 2008!Om exakt 1 vecka börjar det!Här diskuterar vi allt om Melodifestivalen 2008!Själv tror jag finalen blir mellan Charlotte Perelli och Andreas Johanson/Carola Häggkvist

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-16 10:23
    Här kan man lyssna på alla bidragen till årets ESC 2008 i Belgrad!Hoppas det går bra för Charlotte!

youtube.com/profile_videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-16 16:45
    www.eurovision.tv/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-19 12:08
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30866581.html

• Svar på tråden Melodifestivalen 2008!!
  • Sani

Jag ääälskar Andreas och har gjort sedan Glorius, men jag står inte ut med Carola. För mig blir det jättekonstigt att se dom tillsammans. Tyckte låten var ok men att Carolas röst lät skrikig och passade inte alls ihop med Andreas. Jag tror Andreas hade gått direkt till final om han framfört låten själv.

Sannas låt var bra och tjejens röst är faktiskt inte dålig alls, den enda hittils av alla låtarna i delfinalerna som jag ser fram emot att se och höra igen.

• mindless

Jag ser att balkanpop inte var så poppis här. Men det hade nog gått rätt bra för pizzan i esc. Det är en rätt stor genre.

• Nötkaka

Jag tror också att Carola förstörde för Andreas med henne gapande. Låten hade låtit mycket bättre med bara Andreas.

• Tant Greta

Jag tyckte att den var rolig
    Carola Vråla döper jag henne till numer
    Gillar Andreas,men..hans kollega ger jag inte mycket för.

Fia Lundbom skrev 2008-02-17 10:28:13 följande:
    Men herregud - Kebabpizza - *tar mig för pannan*Därmot tycker jag bröderna är så charmiga och härliga. Tummen upp för dem och HURRAA att inte Carola gick vidare direkt !
  • Amadeus och Maria

Tycker att Carola och Andreas är skitbra tillsammans!
    Bara skitsnack om att Carola skulle förstört för honom, hon är en stjärna om nån!
    Hon glänser på scen och snygg är hon oxå...

• BROCCOLLI

Fast det värsta är att Kebabpizza Slivovitza har satt sig på hjärnan, refrängen är cool tycker jag ! Och så tänker jag, tänk om pizzan hade vunnit allt och sen skulle tävla i serbien ,eller vart det nu är, med tanke på att de "konstigaste" låtarna alltid brukar få mest röster - då kanske vi hade vunnit esc . Påminner om den där öststatsmusiken!

Åh vad jag gillar tvillingarna, våra kära värmlänningar

• Tant Greta

Jag har nynnat hela dagen på pizzalåten

BROCCOLLI skrev 2008-02-17 12:07:47 följande:
    Fast det värsta är att Kebabpizza Slivovitza har satt sig på hjärnan, refrängen är cool tycker jag ! Och så tänker jag, tänk om pizzan hade vunnit allt och sen skulle tävla i serbien ,eller vart det nu är, med tanke på att de "konstigaste" låtarna alltid brukar få mest röster - då kanske vi hade vunnit esc . Påminner om den där öststatsmusiken! Åh vad jag gillar tvillingarna, våra kära värmlänningar
  • blommanigbg
    Emeraldy skrev 2008-02-17 10:35:48 följande:
    mindless:Okej. Jag undrar bara var får han tag på alla kassa artister då? Jag menar, visst måste vi ha bättre sångare/sångerskor/artister i Sverige än t ex The Nicole och den där tjejgruppen från förra veckan??Jag tycker det är lika anmärkningsvärt som alla konstiga låtar som kommer med av typ 4000 bidrag.
    Det är skivbolagen som bestämmer vilka artister de vill använda sig av ......
  • mindless
    blommanigbg skrev 2008-02-17 12:21:08 följande:
    Det är skivbolagen som bestämmer vilka artister de vill använda sig av ......
    Återigen, svt har alltid sista ordet.
  • blommanigbg
    mindless skrev 2008-02-17 12:51:01 följande:
    Återigen, svt har alltid sista ordet.
    Jo. Men vilken artist som helst kanske inte vill ha just den låten..
Svar på tråden Melodifestivalen 2008!!