Vi med högt FSH
Bubblare skrev 2008-03-28 12:37:36 följande:
Hej Kramis!Nej Octavia konsultera först landstingsfinansierande sjukhus som ex. huddinge. De betalar för sprutorna, och där var det stopp.Men i o m att Octavia har ett sammarbete med CvL känns det som att det är onödigt att höra med dem, de kommer väl att ge samma utlåtande. Iofs så ingår kanske sprutbehandlingen i priset för IVF så man skulle ju kunna höra med dem...Och iom att det är privata kanske de ger en chans extra?...Börjar nu med SH, sen kasnke vi även ringer direkt till CvL..kram ps Du får skaffa en fläkt i sovrummetJag vill också bara skriva, utan att jag har någon personlig erfarenhet av dom klinikerna så egentligen ska jag kanske inte uttala mig...men jag vill ändå skriva att jag läst ett par stycken som fått nej av Sophia hemmet men fått ja av S:t Göran. Så S:t Göran verkar öppnare och flexiblare. Sophiahemmet kanske tänker för mycket på sin statistik. Det är en nu precis som fick nej av Sophia hemmet för att hon tidigare bara fått ett ägg. S:t Göran prövade en annan metod på henne och hon har precis plockats på fyra ägg!