Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Nirnaeth skrev 2008-03-02 13:54:49 följande:
    Xaner sov i sin tills han var nästan 1 år, då bytte vi till en "vanlig" säng. Men den har höga kanter runt om hela, så han ramlar ändå inte ur den. I början lade vi en madrass nedanför sängen utifall han skulle trilla ur, så skulle han iaf inte göra illa sig så hemskt Men det gick bra, han höll sig i skinnet. Då var han ändå helvild i spjälisen, stog och hoppade och bråkade runt en massa. Men det blev väl lugnare när "buren" försvann antar jag. Så ser sängen ut. Svärfar som byggt åt sambon när han var liten
    Har du inte glömt en sak idag?

........du ska ju FÖDA BARN Det är ju idag som jag gissade (och tror) att hon ska komma           
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-03-02 18:19:13 följande:
    Åh, kan inte nån bara ge mig ett bantningspiller så jag går ner 20 kg så jag kan bli med barn NU.Jag vill verkligen vara gravid nu, men ändå inte. Orkar inte vara så här fet och gravid en gång till, men ändå så kan jag inte få till motivationen ordentligt. Fattar inte vad det är för fel på mig.
    Jag tänker nog lite annolunda...
    Men är det inte bättre få andra barnet först innan du börjar med bantning? Och då när du fått ditt andra satsar helhjärtat med att ta itu med vikten?
    Eller tänker du på att det bli jobbigt för din kropp att få ytterligare vikt att bära på?

(Hoppas du inte tar illa upp, jag menat inget illa..)
  • Michaela83

När har fenix öppet imorrn? Tänkte gå dit, nu när det inte blev nå i fredags..

• Michaela83
    lindi skrev 2008-03-02 19:16:55 följande:
    är det inte 13-17 på mån har jag för mig.mickis: vad heter det där läppschosan du köpte som gör läpparna större?             o funkade det föresten? finns så många sånna, men det är väl inte alla som är     så bra som de lovar.
    sexy motherpucker..
    undra om inte eleven.se har den? Skitbra!!!
  • Michaela83
    Michaela83 skrev 2008-03-02 18:41:27 följande:
    Jag tänker nog lite annolunda...Men är det inte bättre få andra barnet först innan du börjar med bantning? Och då när du fått ditt andra satsar helhjärtat med att ta itu med vikten? Eller tänker du på att det bli jobbigt för din kropp att få ytterligare vikt att bära på? (Hoppas du inte tar illa upp, jag menat inget illa..)
    Och nu ser jag mitt misstag..
    Ber så hemskt mycket om ursäkt Gråter Ser att jag skrev "andra", menar såklart 3dje barn.. Var verkligen inte meningen:(
  • Michaela83
    lindi skrev 2008-03-02 19:16:55 följande:
    är det inte 13-17 på mån har jag för mig.mickis: vad heter det där läppschosan du köpte som gör läpparna större?             o funkade det föresten? finns så många sånna, men det är väl inte alla som är     så bra som de lovar.
    fasen.. den fanns inte där!!! (på eleven..) men den är verkligen super!
    Jag köpte ju den på Boots i england.. om du vill kan ja be Ms faster och skicka en?
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-03-02 20:39:24 följande:
    kl 13 va? Jag kommer dit.
    Då ses vi där, för vi måste ut.. får krupp här hemma snart! Dessutom så har E kommit in i en lekfas..

Elwira hade  magsjuka tors natt --> fre, så då borde hon vara smittfri nu va? Vad tror ni?
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-03-02 20:46:33 följande:
    Ja om hon inte har kräkts sen i fredags så borde det vara okej. Vi måste också komma ut. Adam älskar att leka nuförtiden.
    Hon kräktes sista gången vid 06 på fredag morgon.. Så hon borde va smittfri.
    Vi andra har inte blivit sjuka och det borde vi väl ha blivit redan i såfall?
    Då ses vi imorrn då :) ska bli sååå skönt att komma ut!
    Ny vecka, nya möjligheter.
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-03-03 17:05:31 följande:
    ÅÅå nu när jag kom hem hade vi fått en inbjudan till bröllop i sommar.. Trevligt..  Och det betyder att jag MÅSTE gå ner i vikt tills dess.. Ett bra mål.. :)

Kul..det är ett toppenmål!! 
    Jag ska också på bröllp i sommar! :) ska bli sååå najs.

Jag har gått ner 3kilo sen efter förlossningen, gooood work :) men ska ner ytterligare 5..

• Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-03-03 20:07:26 följande:
    Nu har jag fått massa ögonskuggprover. Jättehärliga färger. Beställde 15 st för 2 $ st. Det är inte mycket i, men det går inte åt så mycket. Blir så sugen på att beställa ännu fler färger. Nu blev det mycket brunt, vet inte varför, men det bara blev det. Skulle vilja ha lite andra färger också.
    Åh, du måste göra mig snygg nånkväll
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)