• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

znoozan skrev 2008-02-09 13:03:33 följande:
    hallå! Igår vid 23 vaknade Isac,jag rusar såklart upp trodde han hade tappat nappen men stackarn hade spytt hela sin säng.... duschar av honom,byter sängkläder och lägger honom sen sov han en pyttestund sen började det om igen,04 spydde han sista gången! 11 "imorse" vaknar jag av att han hoppar i sängen hur pigg som helst,sen dess har han sprungit runt och kastat leksaker hur pigg och glad som helst som inget hänt! konstigt man brukar väl vara trött efter magsjuka?
    ursh då... tur att vi inte umgicks så mycket mer er i går då..... ;)  hoppas vi klarar oss men ingen vekar direkt må dåligt så vi hoppas på det bästa.. :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Martha
    Nirnaeth skrev 2008-02-09 15:29:27 följande:
    Vi joinar kräk-klubben Eller iaf Xander..Han låg på golvet i v-rummet för en stund sen, och jag låg på soffan. Plötsligt bubblar det till, och på golvet har han placerat en fin pöl..Sprang in i badrummet med honom där han kräktes några gånger till, sen var det slut. han stog sen och tvättade sig noga med tvål, och lekte med vattnet precis som vanligt. Nu är han som han brukar, inte illamående, eller ont i magen eller så. Han har inte heller varit gnällig eller konstig innan första kräkan, och han var riktigt chockad över vad som hände. Tvivlar på att det är magsjuka här, men än är det väl lite för tidigt att dra nån slutsats. Tror dock mer på att det är hans mage som reagerar på mycket mat, för han har ätit som en häst i flera dagar nu. Frukosten idag bestog av väääldigt mycket mat, och han åt massa våfflor till lunch. Han är ju vanligtvis en liten matvägrare, och äter minimala mängder mat, så jag förstår om hans mage får en chock nu. Håller iaf alla tummar och tår för att det inte kommer mer nu!
    låter väl som magen skulle ha fått en smärre mat chock..  hoppas det inte blir mer...
  • Martha

Vad tycker ni om melodifestivalen hitills då?? inte direkt nått att hurra över väl???

• Martha

Hejhej

Havanna har fått feber å hosta så jag har ändrat dag för mitt Me and I Party. Nytt datum är den 25/2 Kl 18....

Hoppas ni kan komma då istället..

• Martha
    copernicus skrev 2008-02-10 21:52:32 följande:
    Stackarn!Jag kan det datumet tror jag.SKa på me and i party på onsdag med hoppas verkligen att kläderna är finare i verkligheten.Har idag tagit itu med min träning och tom varit på ett pass!! Afrikansk dans på friskis  wow vilket pass jag är helt slut!  Men det var skitskoj!
    åå va du är duktig... :)  Träna... det borde jag oxå göra.. i stället sitter jag här å äter godis... jätte bra... :(

Hade velat ha ett party tidigare men anna.karin var upptagen varje kväll fram tills dess.. hihi.. Mår havanna bättre eller någorlunda i morron så kan jag ändå gå på ett party för en tjej från falun som skulle komma hit bokade upp anna-karin istället..  då kan ju hon vara hemma med jens..
  • Martha
    znoozan skrev 2008-02-10 22:30:22 följande:
    du ska inte ha i början på mars ist då? det kommer ju nyheter i mars
    Kan inte du ha då då? :)
  • Martha
    A med V och L skrev 2008-02-10 22:36:10 följande:
    Ja, det är ju en heldel bokat nu i början... nästan varje kväll, förutom fredag och lördag, men då vill de flesta vara hemma och mysa med familjen.Såg i min kalender att jag kan på söndag(17/2)om du hellre vill ha då.Nu ska jag sova zzzzzzzz God natt!
    ska kolla men jag tror jag jobbade till kl 19 den dagen.. :(
  • Martha
    A med V och L skrev 2008-02-10 22:36:10 följande:
    Ja, det är ju en heldel bokat nu i början... nästan varje kväll, förutom fredag och lördag, men då vill de flesta vara hemma och mysa med familjen.Såg i min kalender att jag kan på söndag(17/2)om du hellre vill ha då.Nu ska jag sova zzzzzzzz God natt!
    ska kolla men jag tror jag jobbade till kl 19 den dagen.. :(

Blev föresten bjuden på det där partyt i falun i kväll.. får se om Havanna är pigg så jag och malva kan åka.. kan vara skönt för henne med lite lugn å ro oxå.. :)
  • Martha

Här vaknade vi kl 08.. Havanna är feberfri just nu, hoppas det förblir så men Jens sa att hon var rätt pigg i går morse oxå å sen efter lunch kom febern. så vi avvaktar å ser.

• Martha

Nu har jag traskat runt här på vägarna å försökt å fått barnen å sova.. Malva var inget problem men Havanna tog tid... Men nu så... 

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)