Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Michaela83 skrev 2008-02-28 18:29:54 följande:
    Nån som vet vad det är för mat på fenix imorrn? Funderar på att ta en tur dit med barna imorrn..
    det är stängt imorgon!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-02-28 20:42:18 följande:
    men typiskt då .. :(
    du får åka dit på tisdag då
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    tejp skrev 2008-02-28 21:45:37 följande:
    halloj!Å här sover bebisen iaf Dom andra är vakna å spelar. Rufus lär ju få leka lite medans han är feberfri Va gör alla en kväll som denna då?
    hoppas att tvätten ska hänga sig själv och surfar själv då?
  • znoozan
    tejp skrev 2008-02-28 22:00:23 följande:
    Om den gör det så kan du ju komma hit å dressera min Jag ligger i sängen å glor på datorn, väntar på att du ska uppdatera din blogg, men det lär väl inte hända före tolvslaget?!

näää man kan inte uppdatera före 12Flört 

jag är så sugen på mikropop men I har vaknat varje gång jag är påväg ner,han som sover som en stock annars såhär dags!

• znoozan
    Martha skrev 2008-02-28 21:58:17 följande:
    här sover alla utom jag.. eller sambon är vaken än så länge.. dröjer väl inte förrens han somnar på soffan... känner mej rätt slut nu, har ont i fötterna.. :( ska inte göra så mycket mer än å sitta här innan jag ska sova...
    blev det nåt shoppat på kupolen då? I vägrade åka vagn efter vi mötte dig och Jonthe jagade honom runt lite så jag fick snabbkika lite men det blev så stressigt så jag gav upp!
  • znoozan
    smarties skrev 2008-02-29 07:05:09 följande:
    Godmorgon tjejer! Idag är det skottdagen, ingen som ska fria till sin karl?Idag har ni ju chansen, tackar han nej måste han ge er en fin present. :)Hör och häpna, KARLN har lessnat på vagnen!*chockad*HAN vill ha en ny! Så jag fick tillåtelse att sätta ut rymdskeppet på annons. :)Vad vi ska ha nu har vi ingen aning om, helst skulle jag nog vilja slippa det här med vagnar nu, så ont i handleden som jag har. Inte fick jag operera handleden heller, var något som skulle försvinna med tiden..suck. Men det är ju NU man har ont liksom.Men tydligen skickade Falun tillbaka remisserna utan o göra något, så det var ingen ide.*bleh*Idag blir det shopping på Kupolen, sen handla madrass till Max nya säng på Jysk..Ikväll blir det hemgjorda räkmackor och massssor av mys! :D
    *fniss* jag sade det till honom nu att det var "friardagen",han fick bråttom att åka och handla påstod han
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-02-29 13:08:53 följande:
    ja dom är fina!Och jag är helt frälst i Matrouschka, College, Plum, Stripe, Pink..+ en massa fler Skulle vilja ha en liten uj-garderob
    Ujgarderob vill jag oxå haRäcka ut tungan undrar hur man får sambon att gå med på det då
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-02-29 13:25:50 följande:
    haha, min muttrar redan över dom tre klädslarna som ligger i hallbänken, + den gröna på vagnen. Han satt och rabblade upp en massa onödigt skit som han ville ha till bilen när vi var ute och åkte, så då passade jag på att inflika att jag ville ha en ny klädsel till vagnen När bebisen ska byta till sittdel. Svaret jag fick:Du får gå hem!Ingen idé att involvera honom i såna planer, jag får köpa dom i smyg (vi har inte gemensam ekonomi, så det drabbar inte honom ändå )
    karlar förstår ju inte att man behöver många smygköpa får man i såna lägen sen ser ju karlar (iaf min) inte om man byter,tror inte han såg att baroqen satt på förräns efter en vecka
  • znoozan
    Martha skrev 2008-02-29 17:34:07 följande:
    Såå dära.. Nu är tjejjernas sängramar färdiga.. bäddade å klara.. ska bli spännande å se om de kommer att sova där eller inte..
    hoppas dem gillar dem då vi får väl se dem på torsdag?
  • znoozan

suck! somnade på soffan och nu är jag jättepigg, vill ju sova nu! kaffesugen är jag oxå  men det får nog vänta till imorrn bitti

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)