Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
Oj, gäsp. Vaknade nu..somnade sju igår med Max..trött tror jag. :)
Oj, gäsp. Vaknade nu..somnade sju igår med Max..trött tror jag. :)
Fy fasen Nirnaeth, dig tycker jag synd om, vet hur du har det, hade också magsjuka alldeles innan BF..inte en lek! :P
Som om det inte räcker med en stor bebis i magen, man ska må dåligt också. Fy. :)
Hm, ansökningstiden för att lämna in ansökan är imorgon, då räcker det väl att man lämnar in imorgon? för nu stänger ju lärcentrum om tio minuter.. :/
Vi har ätit pastaluuul och köttfärssås med grönsaker, och väntar på att ungarna ska gå o lägga sig så vi kan slänga oss i soffan med chips och dricka och se på någon härlig chickflick :D
Så firar vi våran förlovningsdag :D
Livsfarligt o vara på IKEA. Man hittar för mycket man vill ha, och så vill man möblera som dom har det där. Kan dom inte komma och göra så fina möbleringar hos mig också?
Blev helt kär i en spjälsäng dom ställt mellan två garderober och sen satt en himmelssäng över..herregud, vill också ha så. Nu måste jag tvinga karln o möblera om imorgon.
Så är det bara. :)
Znoozan, köpte bara sånt som jag hade på min lista, supertrist, blommor, grytlappar, pall till badrummet och kartonger till skrubben. :D
Äntligen kom min läkartid och min provtagningsremiss...tog bara nästan två veckor..
"Ta provet 1-2 veckor före utsatt läkartid" står det..mmm o läkartiden är nästa vecka.
BRA planerat.
Får väl ge mig upp så fort jag kan då. Suck. :P
haha!
jag har en galen son.
Satte på tv400 nyss, och där är Jerry Springer..vad gör ungen?
Ställer sig i soffan och skriker "JERRY JERRY JERRY" :D
(Tror nog han ska sluta se på tv... :D :)